Sjoerd Bongertman start als creatief bij The Gardeners
29-03-2017 11:56:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2573 | Tags:

Sjoerd Bongertman is als creatief begonnen bij The Gardeners. Hiervoor werkte hij bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en als zelfstandige onder de naam Fool Notion, waar hij de marketing en communicatie deed voor horecazaken als restaurant Carter en Curtain Club. Ook ontwikkelde Bongertman de identiteit voor conceptstore The Pelican studio.

The Gardeners is blij met de komst van de jonge creatief, die na anderhalf jaar ‘flying solo’ weer in het team zit met copymaat in crime, Nikki de la Rambelje. Bij De Combinatie van Factoren werkten Bongertman en De la Rambelje samen op klanten als KWF, Bruna (Nijntje 60 jaar), Ikea, Skittles en meer.

Kim Triesscheijn, Creatief Directeur The Gardeners: “Sjoerd combineert een enorm gevoel voor stijl met inhoud, die hij ook nog eens goed weet te beargumenteren. Dat maakt hem een creatief nieuwe stijl, waarmee we nog meer goede ideeën en campagnes kunnen laten groeien.”

www.thegardeners.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie