Startup Add My Window brengt adverteerders en raameigenaren samen
20-04-2015 11:21:00 | Door: Dewi Smeenk | hits: 7876 | Tags:

Studenten uit vrijwel heel Nederland kunnen voortaan inkomsten genereren uit het aanbieden van hun ramen als advertentieruimte. De Haagse startup Add My Window start een concept om adverteerders en raameigenaren bij elkaar te brengen.

Het mes snijdt aan twee kanten. Studenten kunnen hun ramen via de website van Add My Window opgeven. Ondernemingen kiezen via dezelfde website in welke (studenten)steden en op welke locaties zij hun advertentie het liefst willen zien. Zij kunnen een keuze maken uit A-, B- en C-locaties. Deze gradaties worden toegekend aan de hand van de afmetingen van de ramen en de ligging en uitstraling van de locatie.

De advertenties worden gedrukt op een speciaal ontwikkelde folie en door Add My Window op de binnenzijde van de ramen geplaatst. Door minuscule perforaties in deze folie is het voor de raameigenaar mogelijk ongehinderd naar buiten te kijken, terwijl er niet naar binnen gekeken kan worden.

Het beschikbaar stellen van een raam levert de student aan het einde van de maand uiteraard een aantrekkelijke vergoeding op. De adverteerder wordt in de gelegenheid gesteld zich op een onconventionele manier te presenteren, waarbij men niet gebonden is aan minimum afnamen en lange advertentieperioden. Add My Window maakt buitenreclame toegankelijk voor elke soort onderneming.

Add My Window zorgt voor een win-winsituatie. Studenten kunnen op een eenvoudige wijze een deel van hun studie bekostigen, terwijl ondernemers tegen relatief lage kosten kunnen adverteren.

www.addmywindow.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie