[Startups] 10.000 Amsterdammers kiezen voor Kiesjefolders.nl
18-04-2017 16:04:38 | Door: Katja Brokke | hits: 2399 | Tags:

Kiesjefolders.nl heeft de 10.000e deelnemer ingeschreven. Mevrouw Ginger van Kuijk ontving een taart van initiatiefnemer Aldo Breed.

De consument selecteert op www.kiesjefolders.nl de folders die hij wil ontvangen. De folders worden wekelijks en gratis door Sandd thuisbezorgd in een eigen pakket.

Aldo Breed: “Geweldig dat in zo’n korte tijd zoveel mensen ons hebben ontdekt. Kiesjefolders blijkt voor eenieder van toegevoegde waarde. Mensen die aanvullende folders in hun huidige pakket missen en mensen die slechts enkele folders willen ontvangen.”

Milieu

Verdere uitrol is slechts een kwestie van tijd.

Breed: “Dat is ook beter voor het milieu. Een consument ontvangt zonder sticker 36 kilo reclamedrukwerk per jaar, met een nee-sticker en als lid van Kiesjefolders wordt dat ongeveer twaalf kilo per jaar. Dat is dus 24 kilo papier per jaar minder per huishouden.”

www.kiesjefolders.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie