Steven van Dorp naar BrandDeli
04-07-2017 07:34:00 | Door: Arjen Westra | hits: 7725 | Tags:

Mediabedrijf BrandDeli versterkt haar Strategy & Creative-team met Steven van Dorp als nieuwe Concept Creative Brand Partnerhips. Van Dorp begon in 2008 zijn carrière bij UM en zit sinds 2013 bij M2Media, tot voor kort als AV-director. Met zijn stap richting BrandDeli gaat hij voor het eerst aan de slag aan de exploitantzijde.

In zijn nieuwe functie is hij medeverantwoordelijk voor het strategische en creatieve proces binnen het Brand Partnerships team, dat start bij het vertalen van briefings tot uitvoerbare, creatieve concepten en doorloopt naar het geven van mediadistributie-advies en het presenteren van pitches.

NicovanderLaag 

Het Twitter-team wordt uitgebreid met accountmanager Nico van der Laag van digital marketing-bureau Searchresult . Van der Laag is zeven jaar geleden van start gegaan bij OMG (de Online Marketing Group) en was de afgelopen twee jaar Business Development Manager & Client lead bij Searchresult. Nico is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de Twitter-business met bestaande en nieuwe adverteerders en mediabureaus.

AntonFronik

Het Planning & Traffic team krijgt een nieuwe manager Technical Operations: Anton Fronik. Fronik stapt over vanuit Media Buying Systems. Hij werkt al sinds 1993 in het mediavak waarvan dertien jaar bij Media Buying Systems, in zijn laatste functie als Client Services Director.

Bij BrandDeli zal Anton verantwoordelijk zijn voor de algehele technische set-up van software die wordt gebruikt door de afdeling commercial operations. In deze functie is hij de belangrijkste schakel tussen de gebruikers, de zendergroepen en softwareleveranciers.

www.branddeli.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie