Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen SEAT Ibiza-campagne
06-07-2017 09:27:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2511 | Tags:

Het stijlicoon van SEAT ‘de Ibiza’ is compleet vernieuwd. In de aanloop naar de lancering van de Ibiza wil SEAT de thematiek Start Moving introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken. Daarop ontwikkelde Sunshine and Sausages samen met Wayne Parker Kent de contentcampagne Pitch and Ride.

Met Pitch and Ride, maken jonge entrepreneurs die de Start Moving-mentaliteit ademen kans om hun droom een flinke zet in de rug te geven. Boris Lange, freelancer van het jaar, host de pitches die gehouden worden in de nieuwe SEAT Ibiza. Deelnemers krijgen een kilometer de tijd om de jury en het publiek te overtuigen. Na een finaleronde op 8 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt.

Sunshine and Sausages neemt de creatieve honneurs waar. Wayne Parker Kent tekent voor de productie en zal via de verschillende labels de doelgroep(en) activeren.

Credits

Opdrachtgever: SEAT Nederland | verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen en Michael Dekker | bureau: Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent | art: Diederik van Kollem en Niels Streckfuss | copy: Bas Boterman | account: Sunshine and Sausages: Jeroen Huisman en Michelle de Vos - Wayne Parker Kent: Isabelle Seelen

www.pitchandride.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie