TUI, Kras en Vliegwinkel.nl over op conversiepad attributie
07-09-2017 09:51:57 | Door: Arjen Westra | hits: 2930 | Tags:

TUI, Kras en Vliegwinkel.nl zijn gestart met het gebruik van Real Attribution. Hiermee is het voor hen mogelijk publishers eerlijker te belonen en het relevante affiliatebestand uit te breiden.

Voor veel e-commerce bedrijven wordt volledig performance based adverteren steeds interessanter, zeker nu het mogelijk is om verschillende touchpoints binnen een conversiepad te belonen.

Tot aan de lancering van Real Attribution dit voorjaar, gebruikte TUI al conversiepad tracking om touchpoints in het affiliatekanaal inzichtelijk te hebben. Met conversiepad attributie echter, kunnen de betrokken touchpoints ook daadwerkelijk beloond worden.

Didy Bos, senior digital marketeer bij TUI: ‘Wij zijn met Real Attribution van TradeTracker begonnen om de commissie eerlijker te kunnen verdelen zodat we meer exposure ontvangen en het affiliatebestand verbreden.

We hopen hiermee kwalitatieve spelers die vaak voor de last click zitten, te belonen, nieuwe affiliates aan te trekken en daarbij nog steeds een interessante performance speler te zijn’.

TradeTracker biedt adverteerders als eerste en enige affiliate netwerk de mogelijkheid tot het inzetten van conversiepad attributie. Dit stelt hen in staat het beste resultaat uit performance marketing te halen.

www.tradetracker.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie