TamTam maakt website ASN Bank
02-08-2017 11:21:53 | Door: Katja Brokke | hits: 3876 | Tags:

De website sluit aan bij de nieuwe uitstraling van de duurzame bank, die eind vorig jaar in samenwerking met bureau Selmore een campagne lanceerde met het motto Zo maakt geld gelukkig. Het kleurenpalet is lichter dan voorheen, waardoor de optimistische blik van de bank beter naar voren komt. Gecombineerd met de kenmerkende illustraties van Timo Kuilder zorgt de website voor een herkenbare uitstraling die past bij het nieuwe gezicht van de bank.

Met de site wil de bank een bredere doelgroep aanspreken, die kiest voor duurzaamheid en het gemak van een moderne bank. De duurzame boodschap heeft een prominente plaats gekregen op de homepage, zonder dat dit ten koste gaat van toegang tot de bancaire diensten.

Arie Koornneef, directeur van ASN Bank: “We willen Nederland laten zien dat iedereen kan bijdragen aan een betere wereld. Bijvoorbeeld door te bankieren bij een bank die goede dingen doet met je geld. Met deze mooie, heldere website komen de voordelen van bankieren bij ASN Bank nog beter tot zijn recht.”

Danijel Bonacic, Director of Strategy van TamTam: “We werken al jaren nauw samen met ASN Bank. Deze nieuwe website gaat de bank helpen een bredere doelgroep aan te spreken. Daar ben ik heilig van overtuigd. ASN Bank zet een volgende stap in haar ambitie om de duurzame vooruitgang te stimuleren, en het is te gek dat we deze bijzondere bank daarbij mogen helpen.

www.tamtam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie