The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 12:48:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2493 | Tags:
De campagne heeft als doel mannen die seks hebben met mannen te stimuleren om zich te laten testen op hiv. 

Oscar Hamming, Managing Director van The Odd Shop: “De campagne stoelt op een belangrijk inzicht: hiv is geen enge ziekte meer. Door dit in de campagne te benadrukken, normaliseren we hiv. We verlagen de angstdrempel die veel mannen ervaren en die ze tegenhoudt om zich te laten testen.”

Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl, waar duidelijk wordt wanneer en hoe je jezelf kunt laten testen.

Credits

Titel: Met hiv kun je uitstekend leven | Klanten: H-team, Man tot Man | Eindverantwoordelijke klant: Arjan van Bijnen | Bureau: The Odd Shop | Account: Oscar Hamming, Jip van den Bergs | Creatie: Niels de Wit, Robert van der Lans, Sjoerd Rijsdijk, Sanne Ueffing | Design: Bas Aarse, David de Greef | Productiemaatschappij: Sounds like film | Regie: Niels de Wit, Robert van der Lans | DOP: Jeroen Simons | Editor: Rogier Gerritsen | Geluid: Nando Eweg | PR: MediaXplain* | Hiv-wenskaarten: Drukkerij de Bij | Online platform: Lucas & Mallee

www.theoddshop.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie