Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea
28-03-2017 13:02:01 | Door: Katja Brokke | hits: 2214 | Tags:

Lemon Scented Tea heeft de pitch voor Twente Marketing gewonnen. Voor de herpositionering van de regio maakt het Amsterdamse bureau een merkcampagne om meer bezoekers naar Twente te trekken. 

Quirine ter Haar, merkleider bij Twente Marketing: “We waren op zoek naar een overkoepelend verhaal voor Twente, waarin alle elementen van de streek bij elkaar komen. Lemon Scented Tea was daarin overtuigend. Niet alleen hebben zij een heldere strategie neergelegd, maar ook een prikkelende merkcampagne ontwikkeld die past bij het eigenzinnige karakter van Twente.”

Gijsbregt Vijn, Lemon Scented Tea: “Nederlanders gaan steeds vaker op vakantie in eigen land, maar weinig denken daarbij aan Twente. Opmerkelijk want de streek heeft veel te bieden. Zeker voor mensen die de drukke Randstad even willen ontvluchten. We zijn dan ook heel blij dat we aan de slag gaan voor Twente Marketing.”

De campagne gebaseerd op de nieuwe merkpositionering wordt binnenkort gelanceerd.

www.lemonscentedtea.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie