Vruchtvlees aan de slag voor Theater Rotterdam
30-03-2017 09:50:32 | Door: Marianna Beets | hits: 2003 | Tags:

Theater Rotterdam staat voor grensverleggend, interdisciplinair theater dat het verschil, de diversiteit en de veelvormigheid toont. Theater Rotterdam is ontstaan uit de fusie van Ro Theater, Rotterdamse Schouwburg en Productiehuis Rotterdam en presenteert zich aan het publiek vanaf de start van het culturele seizoen 17/18. Creatief digitaal bureau Vruchtvlees werkt aan de ontwikkeling van een sterke visuele identiteit waarin theater maken, theater tonen en theatertalent ontwikkelen samenkomt. Nicole Sanberg, hoofd marketing & communicatie bij Theater Rotterdam: “We zijn ervan overtuigd dat Vruchtvlees onze ‘offbeat' identiteit weet te vertalen in een geheel eigen stijl. Een visuele taal die onze makers en programmering recht  doet, en tegelijkertijd meer mensen nieuwsgierig maakt naar Theater Rotterdam en theater in het algemeen.”

Roman Stikkelorum, co-founder Vruchtvlees: “Het is een ware eer om voor Theater Rotterdam aan de slag te gaan. Theater Rotterdam is een theaterhuis met grote impact en groot aanzien die op het punt staan de wereld te veroveren. Om hun overkoepelende identiteit en propositie te ontwikkelen is een fantastische opdracht, waar we enorm veel zin in hebben. ”

Vruchtvlees is een creatief digitaal bureau gedreven door strategie en design. Vruchtvlees werkt voor klanten als Museumnacht Amsterdam, Voordekunst, Das Magazin, De Munt/La Monnaie, Decom & Gispen. 

www.theaterrotterdam.nl      
www.vruchtvlees.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie