blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 07:50:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2723 | Tags:

blowUP media lanceert The Collective, een nieuw netwerk van grootformaat digitale schermen op iconische locaties in Nederland. Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven.

De schermen zijn gesitueerd op kernlocaties in de drie steden, middenin het aandachtsveld van een breed publiek dat in de steden werkt, woont en socialized.

The Collective daagt steden en merken uit om de technische mogelijkheden van dit digitale netwerk te ontdekken en de volgende stap te maken op het gebied van connectivity.

TheCollectiveEindhoven

Ernst Vos, cco van blowUP media: “De inspiratie achter The Collective is de kans om landmark communication channels te creëren en daadwerkelijk samen te werken met steden, in plaats van puur van advertentieruimte te exploiteren. Bij dit niveau van impact komt veel verantwoordelijkheid kijken en ik ben me ervan bewust dat onze hoogwaardige schermen meer mogelijkheden bieden dan advertenties alleen.”

BlowupTheCollectiveRotterdam

Vos: “Ons overkoepelende doel is om de grenzen te verleggen binnen de wereld van Out-of-Home advertising. Daarom gaan we partnerships aan met VICE, kunstacademies en non-profit organisaties, zoals Justdiggit. Samen streven we naar betekenisvolle content die de interactie aangaat met passanten en The Collective® de uitstraling geeft die bij onze locaties past.”

www.blowup-media.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie