Nieuws.
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
17-08-2017 | 09:54:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. Van Kasterop geeft in deze functie leiding aan het sales- en marketingteam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 08:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Vacatures] Exterion Media zoekt Marketing Data Analyst
21-07-2017 | 08:18:53
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards