Nieuws.
Bert Habets en Sjoerd van Schooten partners Fourmation Entertainment
15-06-2021 | 08:11:00
Voormalig CEO van RTL Nederland en RTL Group, Bert Habets, en Sjoerd van Schooten, nu nog Executive Producer bij Stage Entertainment Nederland hebben zich als nieuwe partners bij Fourmation Entertainment aangesloten
Divimove voortaan We Are Era
10-06-2021 | 18:37:51
RTL Group heeft de bedrijfsnaam van Divimove gewijzigd in We Are Era. We Are era is een voortvloeisel van de fusie van RTL MCN, Ufa X, Tube One Networks en United Screens
[Column] Renée Sommer: Gezelligheid kent wél tijd
10-06-2021 | 10:54:51
Afgelopen jaar was er logischerwijs meer aandacht voor interne communicatie. In eerste instantie vooral voor de broodnodige informatieoverdracht. Maar juist de chit chat bij het koffieapparaat houdt een organisatie bij elkaar
Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora
09-06-2021 | 16:22:00
Virtue, het creatieve bureau van Vice, en filmmaker Irene Baqué lanceren de internationale campagne voor sieradenmerk Pandora, waarbij de onschatbare waarde van vrouwen die elkaar aanmoedigen ten behoeve van kracht, weerbaarheid en zelfvertrouwen, wordt belicht en gevierd
[Interview] Patrick van Hooy en Aytekin Demirtas (Value Zipper): Focus op kwalitatieve titels ook digitaal
08-06-2021 | 12:35:00
We spraken onlangs met Aytekin Dermirtas (Digital Strategy Consultant) en Patrick van Hooy (eigenaar) van Value Zipper over het afgelopen jaar, de stand van de mediamarkt en digitale ontwikkelingen bij Value Zipper
Q-dance komt met on-demand platform
26-05-2021 | 00:11:07
Q-dance lanceert onder de naam Q-dance Network een digitaal platform waar liefhebbers van hardstyle dance met zowel gratis als betaalde content toegang krijgen tot live streams van evemenenten, livesets en video on-demand series
NRC Media ontwikkelt contentplatform voor Interpolis Zakelijk
19-05-2021 | 00:00:00
NRC Branded Content heeft voor Interpolis Zakelijk een platform van en voor ondernemers ontwikkeld. Het platform richt zich in de eerste plaats op ondernemers die verder kijken dan enkel financiële doelstellingen en ook een maatschappelijk relevant doel najagen
[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix
18-05-2021 | 14:20:00
Als het gaat om digitale marketing, zijn merken en bureaus altijd op zoek naar nieuwe manieren om hun publiek te bereiken en aan te spreken. Echter, in een tijd waarin marketeers worden geacht meer te doen met minder, kan het toevoegen van een ander ingrediënt aan een marketingstrategie overweldigend lijken
Mini-documentaire olympisch skateboardster Roos Zwetsloot
18-05-2021 | 14:14:48
In samenwerking met Incentro en de Skateboard Federatie Nederland is onder de naam Commit een mini-documentaire gemaakt over olympisch skateboardster Roos Zwetsloot. Zij zet zich in voor een olympische medaille met een work hard, play hard attitude
Snippet Media en [M]media slaan de handen ineen
11-05-2021 | 09:15:02
Snippet Media, uitgever van online titels als Saarmagazine.nl en Me-to-We.nl gaat de samenwerking aan met [M]media, de one-stop-shop om zowel mannen als vrouwen digitaal te bereiken
Blauw Gras organiseert challenge voor Land Rover Plug-in Hybrid
06-05-2021 | 09:51:00
Als aanvulling op de introductiecampagne creëerde digitaal bureau Blauw Gras, onderdeel van Ace, een challenge voor de Land Rover Hybrid op Terschelling
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
30-04-2021 | 15:52:00
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
Talpa Network en Grolsch komen met Grolsch 0.0 FM: bier op de radio
26-04-2021 | 00:00:00
Grolsch en Talpa Network zijn met Grolsch 0.0 FM gestart. Dat is een radiostation waarvan de audio is opgenomen in de brouwerij van Koninklijke Grolsch in Enschede. De zender is te beluisteren via Juke, de app en website van Radio Veronica
Hooghoudt met zomerse buitenreclamecampagne
23-04-2021 | 14:09:00
In aanloop naar 28 april 2021, de dag dat terrassen weer 's middags open mogen, brengt Hooghoudt voorbijgangers alvast in de stemming met een zomerse buitenreclamecampagne
Jeroen Dontje start als senior creative director bij MPG
20-04-2021 | 14:57:00
Het concept & creative team van MPG is uitgebreid met creatief zwaargewicht Jeroen Dontje. Nu merken hun rol als media-uitgever serieuzer oppakken, krijgen contentmarketingbureaus een steeds belangrijkere taak
Value Zipper breidt digitale propositie uit
20-04-2021 | 09:42:54
Value Zipper richt zich niet alleen op print, branded content via de aangesloten mediakanalen. Het bedrijf breidt nu uit met display advertising
Onderzoek Crossphase: Ondanks groter budget, worstelen contentteams met technologie
19-04-2021 | 18:26:00
Door de corona-periode gaan steeds meer contentteams aan de slag met nieuwe software en technologie. Er wordt zelfs meer budget en tijd voor beschikbaar gemaakt
YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride
16-04-2021 | 13:57:00
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt
[Column] Henri Lessing: Je niche op YouTube overtreffen met context targeting
15-04-2021 | 12:36:00
Digitale marketing evolueert en verandert, net als mode, sneller dan de lichtsnelheid. YouTube-influencermarketing staat ook niet stil: videomakers omarmen hun niches en micro-influencers blijken een betere publieksbetrokkenheid te hebben dan macro-influencers
[Interview] Sonja Loth (MPG.Group): Medewerkers willen vaak meer betrokken worden bij de koers van een bedrijf
15-04-2021 | 11:20:00
Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie
Cheil en Lukkien produceren Live Commerce voor Samsung Nederland
09-04-2021 | 14:42:00
Cheil en Lukkien hebben de eerste Live Commerce voor Samsung Nederland ontwikkeld en geproduceerd. Deze stream, met een combinatie van live show, online interactie met consumenten en e-commerce, was te zien voor genodigden en is voor iedereen terug te zien
Girav en Ford kiezen voor VDS Custom Media
08-04-2021 | 13:31:00
VDS Custom Media heeft een glossy relatiemagazine gemaakt voor Girav in een oplage van 100.000 exemplaren. Daarnaast heeft VDS een mini-magazine gemaakt over de Ford Mustang Mach-e en andere elektrische en hybride modellen van Ford
Outbrain versterkt Benelux Sales Team met Ugur Elbasan
01-04-2021 | 11:29:28
Outbrain heeft Ugur Elbasan als Senior Sales Manager aangesteld voor het salesteam in de Benelux. Zij zal Outbrains adverteerders- en mediabureau-portfolio in de Benelux verder uitbreiden na een recordjaar in 2020
Outbrain lanceert Content Coalition om uitwisseling van lezerspubliek te stimuleren
18-03-2021 | 09:08:00
Outbrain lanceert de Content Coalition, een platform dat uitgevers uitnodigt om uitwisselingsnetwerken te vormen met andere uitgevers
Blauw Gras ontwikkelt campagne voor Samsung S21
17-03-2021 | 12:07:00
Blauw Gras heeft een campagne ontwikkeld voor Samsung waarin Gen Z en millennials kennismaken met de Galaxy S21. De creators van vandaag spelen de hoofdrol in deze campagne
[Forum] Trends in Branded Content 2021
25-01-2021 | 19:00:00
Van Podcasts, gaming tot TikTok, trends die genoemd worden voor 2021. Wij vroegen een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor het jaar 2021
[eMarketer] Influencermarketing in de VS
14-01-2021 | 09:49:03
Ondanks het gegeven dat een aantal Amerikaanse marketeers hun uitgaven voor influencermarketing drastisch heeft verlaagd vanwege de coronapandemie, is er een duidelijke interesse in samenwerking met influencers
Hoofdsponsor Ziggo blijft tot en met juni 2023 aan Ajax verbonden
07-01-2021 | 15:54:00
Ajax en hoofdsponsor VodafoneZiggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
28-12-2020 | 13:10:05
Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202
Blauw Gras zet groei kracht bij
22-12-2020 | 11:30:00
De afgelopen maanden heeft Blauw Gras haar groei kracht bijgezet. Niet alleen werd het bureau onderdeel van het nieuwe moederbedrijf Ace, maar ook op de werkvloer vond een uitbreiding plaats