Interviews.
[Interview] Rutger Houweling: Bever werkt zonder extern contentbureau
26-11-2018 | 12:00:00
Als Head of Content & Social van buitenwinkelketen Bever staat Rutger Houweling aan de basis van het net gelanceerde branded outdoormagazine Buitentijd. Het magazine en print spelen een belangrijke rol in de nieuwe crossmediale contentstrategie van Bever. Wij spreken Rutger Houweling over de bladformule en hoe journalistiek en commercie hand-in-hand kunnen gaan
[Interview] Jordi Bron over de deelname van Hulc aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 20:15:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jordi Bron rijdt mee met het Hulc team. Wij bellen hem
[Interview] Aaltje Wiersma en Charissa de Koning (TMG) over #lekkergeregeld
24-07-2018 | 10:14:00
Onlangs lanceerde TMG de tweede #lekkergeregeld-campagne voor Reaal. Wij spreken Aaltje Wiersma, crossmedia- en projectmanager van TMG, en Charissa de Koning, project- en performancemanager van TMG.
[Interview] Hans Veldhorst over het belang van mobile advertising
09-07-2018 | 14:46:00
Door zijn ervaringen in de reclamewereld, opgedaan bij onder andere bureaus als TBWA en Ogilvy, zag Hans Veldhorst van dichtbij hoe de markt zich ontwikkelde richting mobile
[Interview] Tim Hoefnagel over Squeezely
04-07-2018 | 13:57:00
Oprichter en eigenaar van Squeezely, Tim Hoefnagel, kwam langs in de Quadia Studio's in Hilversum voor een gesprek over zijn bedrijf
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sebastiaan Teunenbroek over Pretty Social Media
04-07-2018 | 13:18:00
Influencermarketing 2.0, zo omschrijft Sebastiaan Teunenbroek, sales- en marketingmanager bij Pretty Social Media, het bedrijf
[Interview] Jordi Bron over Hulc.nl: marktplaats voor online promotie
03-07-2018 | 11:06:00
Vanuit het contentmarketingbureau Contany.nl ontstond het idee voor Hulc.nl; een marktplaats voor online promotie. Wat begon als zijproject groeit inmiddels uit tot een eigen entiteit
[Interview] Barbara van Erp over Snippet en de kracht van online
03-07-2018 | 10:31:00
Vele jaren werkte Barbara van Erp voor uitgevers die printmagazines maken maar was benieuwd naar de mogelijkheden van online en begon een blog over moederschap
[Interview] Judith van den Berg over haar overstap van Sanoma naar Snippet Media
26-02-2018 | 12:01:05
Snippet Media groeit hard. Na het lanceren van een aantal succesvolle online titels is Snippet Concepts opgezet, een onlinecontentbureau. Judith van den Berg (voorheen Account Director bij Sanoma) is aangesteld als commercieel directeur. We spreken haar over Snippet, durf en ondernemerschap
[Interview] Joey Hullegie en Jasper Admiraal over de samenwerking tussen Hans Anders en de film Mannen van Mars
26-02-2018 | 09:51:00
Initiative Tomorrow, de creatieve hub van Initiative, heeft een brandedcontentsamenwerking bewerkstelligd tussen Hans Anders en de film Mannen van Mars. We spreken over het project met creatief directeur Joey Hullegie en directeur business development Jasper Admiraal, beiden werkzaam bij Initaitive Tomorrow
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo en genzies
04-01-2018 | 14:59:00
De markt voor digital advertising is volop in beweging. Het belang van display neemt af, dat van branded content neemt toe, net als het belang van mobiel. Millenials verschillen in hun mediagedrag niet zo veel van hun ouders, maar Generation Z wel. Wij spreken met Marcel Schuyt, eigenaar van Semilo
[Interview] Ido Sharon over Wayne Parker Kent
04-01-2018 | 14:40:12
Voor Wayne Parker Kent was 2017 een jaar vol dynamiek. Er was de lancering van Famme Baby, de overname van One More Thing, de strategische investering van Mediahuis, de lancering van Wayne Parker Kent in België en de groei van contentmarketingbureau The Agency. We spreken met Ido Sharon, Commercial Director bij Wayne Parker Kent
[Interview] Maureen Belderink over haar plannen met delicious.
21-12-2017 | 11:12:23
Enige tijd geleden stond er een gewilde vacature online: hoofdredacteur van delicious.. Maureen Belderink is de gelukkige en neemt het stokje over van Makkie Mulder. Belderink heeft een behoorlijke staat van dienst bij Libelle als chef redacteur en later adjunct-hoofdredacteur.
[Interview] Madelon Fortuin: Digitalisering is geen bedreiging, maar een kans
21-12-2017 | 11:04:24
Wie mee wilt blijven doen in de dagbladenbranche, moet innoveren op de advertentiemarkt. Zo lanceerde NRC onlangs quality view voor gesponsorde onlinecontent. Commercieel directeur advertentiemarkt Madelon Fortuin: “Een adverteerder betaalt alléén als een lezer tenminste vijftien seconden het artikel leest”
[Interview] Michiel Frackers: Blockchain gaat media radicaal veranderen
29-11-2017 | 17:42:00
Michiel Frackers is oprichter van Planet Internet en behoort daarmee tot het selecte groepje mensen dat zich de grondleggers van het internet in Nederland mag noemen
[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over branded content als groeimarkt
28-11-2017 | 15:30:00
We spreken met oprichter en eigenaar Patrick van Hooy over het succes van de afgelopen jaren en de toekomst van branded content