[DeInfluencer50] Rachel van Sas: Ik ben trots op mijn kinderkamercollectie met Deugniet & Co
10-12-2020 10:33:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 2341 | Tags:

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Rachel van Sas, online ook wel bekend als de Huismuts.

Wat zijn de onderwerpen waarover jij publiceert?

Ik richt mij op interieur, lifestyle (family) en travel!

Hoe ziet jouw doelgroep eruit?

Het grootste deel van mijn doelgroep bestaat uit Nederlandse vrouwen tussen de 25 en 45 jaar.

Wat kun je zeggen over jouw bereik?

Ik ben jaren geleden begonnen met mijn blog De Huismuts, waardoor velen mij al jaren volgen, mijn kindjes geboren hebben zien worden en inmiddels ook hebben zien opgroeien. Ook zijn zij allemaal nauw betrokken geweest bij bijvoorbeeld onze verhuizingen enzovoort. Daarom extra leuk te zien dat mensen mij na al die jaren nog steeds volgen in alle ontwikkelingen.

Met welke merken heb jij in 2020 gewerkt?

Met onder meer Søstrene Grene, Naïfcare, Sissy-Boy, Deugniet & Co en nog vele andere!

Hoe bepaal jij met welke merken je in zee gaat?

Ik bedenk eerst of ik zelf producten van dit merk koop of zou willen kopen. Vervolgens kijk ik goed naar de boodschap van een campagne en of ik echt iets kan bijdragen/toevoegen voor dit merk! 

Snappen adverteerders en bureaus inmiddels voldoende wat influencermarketing is en hoe je influencermarketing optimaal kunt inzetten?

Ik denk zeker dat daarin al goede ontwikkelingen zijn. Maar voor mij blijft het belangrijkste om goed te blijven kijken naar wat er bij mij past. Dat zijn toch vaak de samenwerkingen waarin ik mijzelf kan zijn. Bij campagnes die heel erg commercieel zijn ingestoken en waar eigenlijk al bedacht is wat de uitingen moeten zijn, is dat niet altijd zo.

Over welke samenwerking in 2020 ben je erg tevreden?

Ik heb onlangs mijn naam verbonden aan Deugniet & Co. Samen met hen heb ik een eigen kinderkamer-collectie ontworpen waar ik onwijs trots op ben.

Hoe zie jij het merk De Huismuts zich de komende jaren ontwikkelen?

Ik wil graag content blijven maken over mijn passie voor interieur en mijn werk als interieurontwerper. Daarnaast komt er altijd ontzettend veel op mijn pad, waardoor ik altijd goed blijf kijken naar wat wel of niet werkt. Ik wil graag blijven vernieuwen en inspireren.

Wat is het laatste nieuws? 

Ik heb net mijn boek Mom, you got this zelf geschreven en uitgebracht. Een onwijs mooi project waar ik aan heb gewerkt en nu ook al door zó veel vrouwen is besteld. Het boek waarin ik alle onderwerpen bespreek waar ik als moeder ooit op heb gegoogeld. Van inspirerende kinderkamers tot tips voor positief opvoeden tot de leukste online shops voor kinderkleding, vlieg- en reistips, de handigste babyproducten, speelgoedtips, kindvriendelijke get-aways, alles over slaap en zovéél meer!

Rachel op social | YouTube: 59,3 K volgers | Instagram: 123 K volgers

www.dehuismuts.com

Foto: Talkies Magazine

Rachel van Sas is aangesloten bij S1, het influencernetwerk van Talpa Social, de social unit binnen Talpa Network. S1 vertegenwoordigt de populairste premium content creators van Nederland. Dagelijks maken zij samen met deze influencers content voor miljoenen fans verspreid via YouTube, Instagram, TikTok en blogs. Zij helpen creators door hen te laten groeien in kijkersaantallen en merken door hun merkverhaal op een aansprekende en geïntegreerde manier te vertellen.

DeMedia100 wordt gesponsord door

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie