[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
28-12-2020 13:10:05 Door: Saskia van Weert | Hits: 4129 | Tags:

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG. Moederbedrijf Roto Smeets ging ten onder in april 2019. MPG Nederland was echter een solide bedrijf, dat financieel gezond was. De prioriteit van het management lag bij het geruststellen van klanten en medewerkers dat er bij MPG niets aan de hand was. Intussen  bewandelden ze een parallel traject, waarbij de zaken moesten doorlopen maar MPG naar een veilige haven moest worden geloodst.

We spreken met Dolly van den Akker, CEO van MPG Group: “Wij wilden graag terechtkomen bij een bedrijf dat echt wilde bouwen aan contentmarketing. Er waren meer dan vijftien gegadigden en uiteindelijk kwam er een shortlist waaruit Globitas naar voren kwam. Samen met mijn financieel directeur en Globitas zijn we aandeelhouder geworden. We zijn nu 14 maanden en twee overnames verder. Nu kunnen we echt bouwen aan contenmarketing en brand publishing propositie. Het is onze droom om daarin het grootste en beste netwerk neer te zetten.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.talpanetwork.com
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie