[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media
24-09-2020 12:10:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 3305 | Tags:

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen.

[M]media is een samenwerking aangegaan met influencermarketingagency Femmefab en Summit Media voor verschillende retailwebsites. Daarnaast biedt het bedrijf sinds dit jaar tevens Digital Out Of Home aan.

Sjoerd van der Meijden: “In augustus vroegen we ons af of we nog konden groeien in automotive, dat is gelukt met de toevoeging van AutoTrack aan ons netwerk. We zijn de grootste in zowel automotive als sport. Als we willen groeien, moeten we toch kijken waar de mogelijkheden liggen. Bij de KNVB, waar we al jaren voor werken, worden de aantallen vrouwen en meisjes ook steeds groter en ze kijken ook vaker naar sport in de breedste zin. We wilden dus onze scope wat verbreden. We gaan voor een aantal andere bonden werken, en besloten de naam te veranderen van Mannenmedia naar [M]media. Daar is uit voortgekomen dat we gaan werken voor Femmefab, gespecialiseerd in het vrouwendomein. Samen hebben we een mooie strategie om de komende jaren te groeien.”

In het interview gaat Sjoerd ook in op de rol van technologie, server side header bidding, 10 miljoen mensen bereiken en de samenwerking met Adhese om Google aan te pakken.

Kijk dit interview hier:

www.mmedia.nl
www.quadia.com

Zie ook:

Mannenmedia verbreedt scope en wijzigt naam in [M]media

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie