[Interview] Tim Hoefnagel over Squeezely
04-07-2018 13:57:00 Door: Suzanne van der Meij | Hits: 1173 | Tags:

Oprichter en eigenaar van Squeezely, Tim Hoefnagel, kwam langs in de Quadia Studio's in Hilversum voor een gesprek over zijn bedrijf. Nederlands MediaNetwerk vertelt hij wat Squeezely exact is, waarom het voor marketeers onmisbaar is en wat zijn ambities zijn met het bedrijf.

Als opgeleid marketeer worstelde Hoefnagel met de technologische kant die onvermijdelijk komt kijken bij het uitvoeren van de taken die bij iedere marketeer liggen. Koppelingen die gemaakt moeten worden tussen verschillende data, zorgen voor 'problemen' die door marketeer en programmeur moeten worden opgelost. "Squeezely speelt in op die problemen en probeert met één duidelijke interface de technologische kant voor de marketeer begrijpelijk te maken, zodat de marketeer ermee aan de slag kan. Technologie moet niet de beperkende factor zijn. Door Squeezely kan de marketeer doen waar hij voor is opgeleid: zorgen dat zijn verhaal bij de juiste consument terecht komt."

Squeezely is een platform dat bedrijven helpt alle klantdata inzichtelijk op één plek te organiseren, zodat marketing vanuit daar gerund kan worden en bedrijven automatisch ook voldoen aan de privacywetgeving die onlangs is aangescherpt. 

"We brengen in kaart welke systemen de klant gebruikt: websites, apps, cms- en/of ordersystemen, fysieke winkels... We maken daarvan één database in ons platform, dat verbonden is aan de social mediakanalen, het e-mailplatform, website en displaynetwerken, bijvoorbeeld. Voordeel van deze gecentraliseerde database is dat het bedrijf in één keer over alle kanalen kan en analyses over de hele breedte eenvoudig gemaakt kunnen worden."

Squeezely heeft een breed spectrum aan klanten in het portfolio: van e-commerce tot retail en goede doelen. Volledig gefund vanuit eigen middelen en via bootstrapping, bestaat het bedrijf nu uit negen fulltimers variërend van developers tot salesmedewerkers en customer success consultants.

Ambities zijn er ook: "We willen het platform uitbouwen, slimmer maken en meer en meer bij de marketeer uit handen nemen. Vooralsnog focussen we ons op de Nederlandse markt, al zijn er ook een noemenswaardig aantal aanvragen vanuit het buitenland, waaronder Letland, Tsjechië en Kenia." 

Bekijk het complete interview hieronder.

www.squeezely.tech

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie