Nieuws.
[Forum] Trends in Branded Content 2021
25-01-2021 | 19:00:00
Van Podcasts, gaming tot TikTok, trends die genoemd worden voor 2021. Wij vroegen een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor het jaar 2021
[eMarketer] Influencermarketing in de VS
14-01-2021 | 09:49:03
Ondanks het gegeven dat een aantal Amerikaanse marketeers hun uitgaven voor influencermarketing drastisch heeft verlaagd vanwege de coronapandemie, is er een duidelijke interesse in samenwerking met influencers
Hoofdsponsor Ziggo blijft tot en met juni 2023 aan Ajax verbonden
07-01-2021 | 15:54:00
Ajax en hoofdsponsor VodafoneZiggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
28-12-2020 | 13:10:05
Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202
Blauw Gras zet groei kracht bij
22-12-2020 | 11:30:00
De afgelopen maanden heeft Blauw Gras haar groei kracht bijgezet. Niet alleen werd het bureau onderdeel van het nieuwe moederbedrijf Ace, maar ook op de werkvloer vond een uitbreiding plaats
[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten
17-12-2020 | 17:20:00
Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!
bloomon kiest voor Dorst & Lesser als social media partner
17-12-2020 | 12:12:00
bloomon heeft voor Dorst & Lesser gekozen als hun partner in alle social media activiteiten in Nederland, Duitsland, België, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk
Fitte senioren centraal in Becel-serie De + van...
15-12-2020 | 09:43:09
N=5 en Becel komen met een online serie die draait om fitte 50-plussers. In De + van... gaat het om de geheimen van een vitaal leven
[DeInfluencer50] Iris Enthoven: Als iets grappig of interessant genoeg is, bereik je een breed publiek
14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Iris Enthoven
[DeInfluencer50] Thomas Brok: Niemand weet beter wat werkt bij zijn kijkers dan de influencer zelf
14-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We praten met Thomas Brok, beter bekend als Korthom
[DeInfluencer50] Diana Leeflang: Mijn ultieme doel is om activisme mainstream te maken
11-12-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Diana Leeflang, oftewel D is for Dazzle
[Interview] Micha Proper (Digistudies): Met Life lessons leggen we alledaagse struikelblokken op een snappy-manier uit
10-12-2020 | 11:36:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers en creators. Vandaag spreken we met Micha Proper, oprichter van Digistudies
[DeInfluencer50] Rachel van Sas: Ik ben trots op mijn kinderkamercollectie met Deugniet & Co
10-12-2020 | 10:33:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. We spreken Rachel van Sas, online ook wel bekend als de Huismuts
MPG. breidt uit met The Social Club
07-12-2020 | 10:51:00
De MPG.Group neemt socialmediabureau The Social Club over. Door de overname verstevigt de groep haar positie binnen het domein social en maakt het de volgende stap naar een fullservice netwerk van content- & brandpublishing bureaus
Bol.com en Talpa Network beginnen kerstcampagne
06-12-2020 | 00:00:00
Talpa Network en Bol.com zijn een kerstcampagne begonnen. Daarmee willen beide bedrijven Nederland helpen met de kerstvoorbereidingen en komen ze met een branded-content-campagne die via onder meer SBS6, Radio 538, Radio 10, Sky Radio en LINDA. zal worden uitgerold
Nespresso, UM en YUNE geven visuele artiesten onder wie Hanna Verboom vrije hand voor Vertuo-lancering
03-12-2020 | 18:12:00
Nespresso en strategisch en creatief partners UM en YUNE hebben vijf visuele artieste, onder wie actrice, regisseuse en Cinetree-oprichtster Hanna Verboom de vrije hand gegeven om een visuele interpretatie van het Vertuo-systeem te geven
Bruut Amsterdam produceert online versie Dag van het Literatuuronderwijs
27-11-2020 | 08:00:00
Op 24 november 2020, de Dag van het Literatuuronderwijs  bracht leesbevorderingsorganisatie Passionate Bulkboek docenten Nederlands, bibliothecarissen en andere experts bij elkaar voor een programma van lezingen, workshops en masterclasses via livestreams
Thema kerst-Allerhande: avontuurlijke receptuur van klassiekers
26-11-2020 | 11:04:07
Albert Heijn komt dit jaar met een Kerst-Allerhande met 74 recepten voor een bijzondere kerst. Daarbij gaat de supermarkt uit van het gegeven dat de feestdagen er dit jaar anders uitzien dan we gewend zijn
[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers
24-11-2020 | 11:02:00
Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen
Value Zipper: het succes van branded content meten
23-11-2020 | 08:00:00
In de wereld van branded content vliegen de creatieve commerciële ideeën je om de oren. Maar is een creatief idee garantie voor succes
Outbrain benoemt Magdalena Flick tot Managing Director Benelux  
13-11-2020 | 12:09:00
Outbrain heeft Magdalena Flick benoemd tot Managing Director Benelux. Magdalena Flick zal de operaties in België, Nederland en Luxemburg leiden en is verantwoordelijk voor het versterken van samenwerkingen en groei
[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder
10-11-2020 | 10:34:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.
[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas
09-11-2020 | 09:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials
[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten
04-11-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes
[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content
26-10-2020 | 17:36:00
Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media
Vredestein kiest 3sixtyfive voor Duitse influencercampagne
21-10-2020 | 22:37:00
3sixtyfive is door Vredestein gekozen om een Duitse campagne te maken voor de all-season-banden. De vierseizoenenbanden van Vredestein zijn 25 jaar in de markt
LinkPizza voegt TikTok-creators toe aan platform
20-10-2020 | 14:36:00
Met het openstellen van LinkPizza voor TikTok-creators claimt LinkPizza het grootste influencerplatform van Nederland te zijn geworden waar influencers en merken elkaar kunnen vinden en kunnen samenwerken
Dina-Perla Portnaar bij Wild FM te horen
19-10-2020 | 10:20:00
Dina-Perla Portnaar is voortaan elke werkdag om 17:10 uur te horen in het programma Brand in de Middag van Barry Brand. Dina Perla is brand ambassadeur en zal daarbij merkverhalen vertellen
Nivea gaat samenwerken met influencer Oma Miep en kleindochter Denise van der Kolk
16-10-2020 | 19:23:00
Nivea gaat samenwerken met influener Oma Miep. Oma Miep is de oma van influencer Denise van der Kolk. Beiden gaan figureren in de campagne Grootmoeders beautygeheimen
Value Zipper: branded content op de lange of korte termijn
13-10-2020 | 11:26:15
Veel marketeers willen direct na een branded content campagne zien wat de resultaten zijn. Volgens experts moet je er juist rekening mee houden dat het even kan duren voordat het iets oplevert