Yune maakt campagne voor ANWB
12-06-2018 11:23:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1018 | Tags:

Waar je deze zomer ook naartoe op vakantie gaat, de ANWB helpt je op weg. Dat is de boodschap die centraal staat in de nieuwe merkcampagne van de ANWB. 

In de campagne toont de ANWB herkenbare situaties van verschillende mensen die op vakantie zijn. Zij worden tijdens hun vakantie geholpen door de ANWB met bijvoorbeeld de ANWB Vakantiehulp App, Wegenwacht, de ANWB Visa Card en de doorlopende reisverzekering. Zo wordt het (toch nog) voor iedereen een Fijne vakantie!.

Toine de Krosse, campagnemanager ANWB: "Wij maken het mogelijk dat mensen onbezorgd en met plezier onderweg kunnen gaan. Onze manier van helpen én de verschillende producten en diensten zijn hierin de verbindende factor. Voor de uitwerking van deze boodschap zochten we een creatieve sparringspartner, maar ook een bureau dat de productionele slagkracht in huis heeft om het te realiseren. Die match vonden we bij Yune."

Pablo van den Berg, Managing Partner van Yune: "De scheidslijn tussen het maken van social of video content en het maken van een TVC is tegenwoordig weg. Het moet gewoon allemaal van topkwaliteit zijn. Het zit in ons bloed om snel, effectief en creatief samen met de klant aan de slag te gaan. En met de ANWB troffen we een uitstekende fit om een mooie TVC af te leveren."

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Toine de Krosse, Monique Dirkse | Concept: Toine de Krosse | Bureau: Yune | Client Service Director: Pablo van den Berg | Creatief Directeur: Jeroen Dontje | Head of Campaigns: Lucio Jessurun | Producer: Daan Starrenburg en Marlon van der Stigt | Regisseur: Peggy Steenvoorden

www.anwb.nl
www.yune.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie