Blauw Gras brengt een ode aan de duim
31-12-2017 00:19:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2646 | Tags:

Contentmarketing bureau Blauw Gras sluit dit jaar af met een ode aan de duim. Daarmee bedankt het bureau de duim voor bewezen diensten in 2017.

Door alle digitale ontwikkelingen is de duim met stip gestegen als één van de belangrijkste lichaamsdelen van de mens. “Als je het hele jaar bezig bent met het beïnvloeden van het gedrag van de duim, dan mag je ook wel een keer wat terug doen, toch? Daarom leek het ons leuk om de duim in het zonnetje te zetten,” aldus Shaun Voogd, Creative Director bij Blauw Gras.

Blauw Gras is een contentmarketing bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder andere voor Burger King, Monuta, Hornbach, VakantieVeilingen, Duvel Moortgat, Oranje Fonds, Intertoys, Xenos, Menzis, Anderzorg, Bavaria en Kwekkeboom.

www.blauw-gras.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie