Femmefab Influencer Marketing Agency krijgt vrouwelijk duo aan het roer
17-08-2021 16:32:01 | Door: David de Jong | hits: 649 | Tags:

Bregje van Iperen en Sanne Konings vormen per 1 september 2021 de directie van Femmefab, het bureau dat gespecialiseerd is in influencer samenwerkingen gericht op de vrouwelijke doelgroep. Bregje van Iperen is aangesteld als operationeel directeur en Sanne Konings als commercieel directeur. Gezamenlijk nemen ze de dagelijkse leiding over van mede-oprichter en voormalig CEO Jorrit Kuipers en zijn verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling.

Bregje van Iperen zal zich focussen op de dagelijkse operatie en groei van het team. De afgelopen 7,5 jaar heeft ze samen Jorrit Kuipers mogen bouwen aan een steeds sterker wordende agency met een mooie groeiende poule aan influencers en vele loyale klanten. Daarbij heeft ze geanticipeerd op de verschuiving van de online media.

Sanne Konings zal zich grotendeels bezig gaan houden met de strategie, verdere uitbouw en positionering van Femmefab. Ze heeft samen met haar team en tal van influencers meerdere verrassende en doeltreffende campagnes bedacht en uitgezet voor diverse opdrachtgevers. Door haar commerciële achtergrond en sterke gevoel voor influencer strategie is zij een onmisbare kracht geworden binnen Femmefab.

Jorrit Kuipers: “Ik ben enorm trots op de ontwikkeling die Femmefab de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. We zijn al 12 jaar de vertrouwde partner voor veel klanten, van pr-bureaus tot merken en mediabureaus. Het is daarom de juiste tijd om het spreekwoordelijke stokje over te dragen aan Bregje van Iperen en Sanne Konings. Met hun beiden aan het roer vertrouw ik erop dat het succes en de groei zich verder doorzet."

Georgios Petropoulos: “Bregje van Iperen en Sanne Konings zijn beiden zeer gemotiveerd en hebben jarenlange ervaring. Wij hebben er alle vertrouwen in dat zij - samen met het gehele team - Femmefab de komende jaren nog succesvoller maken.”

Bregje van Iperen: “Wat hoog op de agenda staat is het uitbreiden en specialiseren van het team. Zo kunnen we onze klanten en influencers van breder advies voorzien, zodat campagnes nog impactvoller worden.”

Sanne Konings: “We zien dat influencer marketing niet bij de grens ophoudt. Uiteraard blijft de Nederlandse markt onze core business, maar wij zien zeker ook kansen in het buitenland. Zo zijn we al actief op de Belgische markt en volgt Duitsland eind Q3 202. De nationale én internationale influencer markt verder veroveren met Femmefab, dát is het doel.”

www.femmefab.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie