G+J Custom Content en Neckermann Reizen lanceren inspiratieplatform
21-12-2017 14:11:56 | Door: Katja Brokke | hits: 2990 | Tags:

Met het inspiratieplatform Je gaat, helpt Neckermann vakantiegangers bij de keuze voor een bestemming. En dan niet met reclames en advertenties, maar door middel van luchtige en persoonlijke content. Je gaat biedt praktische tips en tricks, verhalen en fotoreportages.

Fleur Welter, senior projectmanager van G+J Custom Content: "Door de bijdehante tone of voice en de soms humoristische artikelen distantiëren we ons met Je gaat van andere inspiratieplatforms. We zijn heel blij met de samenwerking met Neckermann Reizen. Doordat we wekelijks reisgerelateerde artikelen plaatsen, zoals reisreportages, inspirerende lijstjes en praktische tips, zal dit inspiratieplatform zich snel ontwikkelen tot een waar niemand meer omheen kan.”

Dankzij storytelling zal Neckermann Reizen emotioneel worden geladen. Neckermann hoopt op deze manier, samen met G+J Custom Content, te bouwen aan hun autoriteit op het gebied van reizen en meer te worden dan enkel een aanbieder van accommodaties.

genj.nl/custom-content

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie