Glasnost begint native advertising agency Yuri
07-10-2019 12:33:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1783 | Tags:

Na vier jaar voorbereiding begint Glasnost een native advertising agency met de naam Yuri. Hiermee speelt het bureau onder meer in op de groei van de brandedcontentdiscipline binnen Glasnost.

Het bureau richt zich op het ontwikkelen van creatieve strategieën en concepten voor always-on branded storytelling en influencermarketing. Als missie heeft het bureau om native advertising in Nederland naar een hoger niveau te tillen.

Wouter Glaser, founder Glasnost en co-founder Yuri: "Het medialandschap verandert enorm snel, waardoor nieuwe mogelijkheden en kansen ontstaan voor onze merken. Maar bij elke nieuwe industrie zijn er excessen, cowboys en oneerlijke praktijken. Wij als Yuri willen een helder en eerlijk geluid laten horen, met langdurige samenwerkingen, data als leidraad van campagnes en audits om valsspelers buitenspel te zetten."

De naam Yuri komt van de eerste mens in de ruimte, de Russische pionier Yuri Gagarin. Het bedrijf is onderdeel van de Glasnost-groep, waar dertig mensen werken.

www.yuri.amsterdam
www.glasnost.amsterdam

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie