LVB grote winnaar bij Grand Prix Content Marketing 2018
23-11-2018 14:46:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1188 | Tags:

Contentmarketingbureau LVB heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 10 prijzen in ontvangst mogen nemen. Hiermee werd LVB de grote winnaar van de avond. Directeur Aart Lensink werd benoemd tot Content Marketeer van het jaar.

Het aantal nominaties voor LVB was dit jaar hoger dan ooit. Het bureau ontving 16 nominaties in 12 verschillende categorieën, met succescases voor zeven verschillende klanten.

Aart Lensink, algemeen directeur LVB: "Wat een geweldige avond voor ons bureau. De Grand Prix Content Marketing was voor LVB nog nooit zo’n groot succes. We zijn natuurlijk super trots op de 10 prijzen, waaronder de gouden awards in zowel B2B voor Nuon als B2C voor ABN AMRO MeesPierson. Wat ik persoonlijk minstens zo leuk vind, is dat we op verschillende disciplines prijzen hebben gewonnen: design, video, distributie en strategie. En voor 5 verschillende opdrachtgevers. Dat toont onze veelzijdigheid. De winst is een echte bureaubrede prestatie."

De 10 gewonnen prijzen 


Aart Lensink: "We zijn natuurlijk trots op alles wat beloond is. Maar we zijn vooral trots op de band met de klanten. Zij geven ons de kans om op creatief én strategisch vlak te doen waar we goed in zijn. Om als merkenbouwers mee te denken met onze klanten. En door samen met onze klanten de omzet te laten groeien."

www.lvb.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie