LVB is genomineerd voor Gouden Reiger 2018
02-10-2018 09:48:55 | Door: Katja Brokke | hits: 1339 | Tags:

Contentmarketingbureau LVB is genomineerd voor een Gouden Reiger 2018. Met de videodocumentaire Achter de knoppen bij Thialf voor Nuon Zakelijk, is het bureau in de race voor een award in de categorie kwaliteit/vakmanschap. In de documentaire nemen we een kijkje achter de schermen bij Thialf in de aanloop naar het evenement van het jaar: het Olympisch Kwalificatie Toernooi.

Aart Lensink, directeur van LVB: "Nuon steekt elk kwartaal zijn nek uit door te investeren in een kwalitatief hoogwaardige documentaire. Een documentaire, specifiek gericht op ondernemend Nederland, maar in inhoud en beeldtaal zo gemaakt dat het een grote doelgroep aanspreekt. Wij zijn er trots op dat deze Thialf-documentaire geëerd en erkend wordt als één van de beste videoformats van het afgelopen jaar. Alle lof voor Nuon én voor het team dat nu terecht wordt beloond met deze prachtige nominatie."

De Thialf-documentaire maakt deel uit van de documentaireserie Achter de knoppen. Dit format is onderdeel van de contentstrategie Energiekenners, die LVB samen ontwikkelde met Nuon Zakelijk. In deze serie nemen we letterlijk een kijkje achter de knoppen bij iconische Nederlandse gebouwen en monumenten.

Gouden Reiger 2018

De Gouden Reiger is een filmprijs van Nederland en wordt uitgereikt aan de beste opdrachtfilms (corporate films, bedrijfsfilms, webvideo) van het jaar. Uit de 66 inzendingen dit jaar zijn er 21 genomineerden gekozen binnen drie categorieën. Op 1 november 2018 vindt de uitreiking plaats tijdens de Avond van de Opdrachtfilm in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

www.lvb.nl
www.dezwijger.nl/programma/avond-van-de-opdrachtfilm-2018

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie