MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 08:41:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2932 | Tags:

De vorig jaar door NS uitgeschreven aanbesteding SPOOR en online inspiratie, is gegund aan MPG. Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites. Daarnaast zal NS samen met MPG. werken aan de implementatie en doorontwikkeling van een 360-gradencontentmarketingstrategie om de synergie tussen de verschillende NS-kanalen te optimaliseren.

De opdracht is voor drie jaar gegund, met tweemaal een optie voor een jaar verlenging.

Karin ter Hofte, communicatiemanager van NS klantmediateam: "SPOOR is al jaren succesvol. Met meer synergie tussen het magazine en het digitale #nsfavourites willen we dat succes verder uitbouwen. De ruime ervaring van MPG. met massacommunicatie en crossmediale activatie zal NS helpen haar klanten de komende jaren nóg meer te inspireren, activeren en aan zich te binden."

Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland: "Wij werken reeds voor vele A-merken. NS is een Nederlands merk dat elke dag duizenden Nederlanders een snelle, veilige en makkelijke reis aan wil bieden. De communicatie naar en met die reizigers verloopt crossmediaal. Wij willen deze crossmediale vertaalslag graag samen met NS versnellen."

www.mpg.today

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie