Marketing & Innovation Kickoff 2019
18-01-2019 14:08:00 | Door: David de Jong | hits: 1259 | Tags:

Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen? Het zijn allevier merken die vernieuwen, voorop lopen en grenzen verleggen. Het zijn merken, van startup tot corporate, die als voorbeeld worden gezien door velen en een inspiratiebron zijn voor marketeers, communicatie experts en innovatiemanagers. Hoe gaan deze merken om met hun marketing, communicatie en storytelling? Hoe zorgen zij ervoor dat het innovatieve DNA ook voor (potentiële) klanten, stakeholders en de rest van Nederland zichtbaar wordt?

Op deze vragen en meer geven onder andere Machiel van der Brugge (Country Manager Nederland bij SnappCar), Lonneke van der Horst (Strategy & Innovation Director ALD Automotive), Jelte Altena (Head of Marketing Hardt Hyperloop) en Sander Nagtegaal (CEO van Unless) op vrijdag 8 februari antwoord tijdens de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Kom je ook? Schrijf je snel in, er is plek voor 50 marcom-professionals.*

De Marketing & Innovation Kickoff 2019 is een initiatief van PR en content marketingbureau Counter Content.

Programma
  • 14:30 uur Inloop
  • 15:00 uur Start programma met 4 talks
  • 16:15 uur Start borrel en innovation playground
  • 17:30 uur  Einde

     *Het Mobility Experience Centre bij ALD Automotive heeft beperkt plek. Je inschrijving geeft pas na bevestiging van de organisatie toegang tot het evenement.



Lees alles over de sprekers en hoe aan te melden voor dit event hier

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie