Nivea gaat samenwerken met influencer Oma Miep en kleindochter Denise van der Kolk
16-10-2020 19:23:00 | Door: David de Jong | hits: 454 | Tags:

Nivea gaat samenwerken met influener Oma Miep. Oma Miep is de oma van influencer Denise van der Kolk. Beiden gaan figureren in de campagne Grootmoeders beautygeheimen. Samen vertegenwoordigen zij de oudere en jongere generatie en gaan ze in gesprek over beautyrituelen van vroeger en nu.

Om Nivea Crème, het Blauwe Blik, veelvuldig onder de aandacht te brengen bij de jongere doelgroep gaan Oma Miep en Denise van der Kolk de komende drie maanden met elkaar en hun volgers in gesprek over allerlei zaken omtrent lichaamsverzorging. Oma Miep deelt haar smeer-tips en beautygeheimen met Denise van der Kolk in Instagram content én vindt er een Q&A plaats op Instagram-TV, waarin al hun volgers verzorgingsvragen mogen stellen. De uitrol van de campagne is te zien op het Instagram-kanaal van Denise van der Kolk.

Nynke van der Broek, Brand Manager Body Care bij Nivea: "Nivea Crème is het product dat standaard in de kast ligt bij de oudere generatie, maar dit geldt niet meer voor de jongere generatie. Terwijl het erg belangrijk is om je lichaam goed te blijven hydrateren. Juist daarom willen we hen de veelzijdigheid van het product meegeven. Denk onder andere aan het verzachten van handen, het verzorgen van de aangedane huid en het verwijderen van make-up resten. Oma Miep en Denise van der Kolk kunnen als geen ander de dialoog hierover aangaan als oma en kleindochter."

Oma Miep: “Ik smeer al sinds ik klein ben met het Blauwe Blik, mijn moeder leerde mij vroeger al alle doeleinden waarvoor je de crème kunt gebruiken. Ik vind het ontzettend leuk om samen met Denise ook de jongere generatie meer te leren over dit product.”

www.nivea.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie