Value Zipper publiceert whitepaper over branded content
20-09-2019 08:49:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2186 | Tags:

Nooit eerder was het aantal communicatie- en mediakanalen zo groot. Kon je er vroeger van uitgaan dat je alle doelgroepen op een bepaald tijdstip via televisie bereikte, kijken inmiddels veel consumenten online via Netfix, YouTube en Videoland naar flms, series en programma’s.

Als gevolg van de fragmentatie van het medialandschap is de manier waarop mensen informatie consumeren drastisch veranderd. Voor merken is het dan ook steeds moeilijker om te midden van die enorme hoeveelheid aan informatie en boodschappen de aandacht van de consument te trekken en vast te houden.

Branded content is een van die manieren. Voor diegene die meer willen weten over branded content, publiceert Value Zipper een whitepaper.

Patrick van Hooy, prichter en CEO ValueZipper: "Onder het motto 'practice what we preach' faciliteerden we rondetafelgesprekken waarin marketing- en media-experts het gesprek met elkaar aangingen over branded content. Naast meer dan 30 artikelen hebben we de belangrijkste learnings nu ook gebundeld in de whitepaper Zo pas je branded content succesvol toe."

De whitepaper is op hun website te downloaden.

www.valuezipper.nl

 

Lees ook: [Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie