
Vredestein kiest 3sixtyfive voor Duitse influencercampagne
3sixtyfive is door Vredestein gekozen om een Duitse campagne te maken voor de all-season-banden. De vierseizoenenbanden van Vredestein zijn 25 jaar in de markt. In Duitsland zijn de banden minder bekend dan in Nederland. Daartoe heeft 3sixtyfive Duitse influeners ingezet om de campagne te onderstrepen.
Vier Duitse influencers gaven het vertrouwen uit handen door bij een Vredestein-coureur in de auto te stappen en zich over het Nürburgring circuit te laten slingeren. Op het circuit werden alle seizoenen en weersomstandigheden nagebootst. Het doel: Het verhogen van bekendheid van en vertrouwen in de all-season banden van Vredestein. Op hoge snelheid en in scherpe bochten ondervroegen de influencers elkaar middels een live Q&A terwijl zij over het parcours van Nürburgring werden gereden. Tijdens het vragenvuur werd gekeken of zij onder alle omstandigheden het hoofd cool konden houden.
De band waar op werd gereden (Quatrac Pro) is speciaal ontwikkeld om in te spelen op groeiende vraag naar Ultra High Performance (UHP) all-season banden. Grotere maten, nóg betere prestaties. Hierin is Vredestein de eerste ter wereld die een all-season band ontwikkelde toegespitst op dit UHP segment en produceerde het merk banden in maten die geen enkele concurrent nog maakte.
www.3sixtyfive.co
www.vredestein.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie