[Nederlands MediaNetwerk TV] Madelon Fortuin over NRC en purpose marketing
05-11-2019 09:22:00 Door: Katja Brokke | Hits: 2097 | Tags:

Nieuwsmedia zijn volop in ontwikkeling en NRC is geen uitzondering. Een nieuwe directeur en een nieuwe hoofdredacteur zorgen voor extra dynamiek. Wij spreken met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media.

Madelon Fortuin: "NRC is een ongelofelijk sterk merk, in 2020 vieren we het 50-jarig bestaan van de krant NRC Handelsblad, die is in 1970 samengekomen uit Nieuwe Rotterdamsche Courant uit 1844 en het Algemeen Handelsblad uit 1828. We hebben een historie van bijna twee eeuwen. Je hoeft maar een blad over de media open te slaan en het gaat over purposemarketing. Voor mij betekent dat iets als betekenisvol zijn in de maatschappij. Ik werk bij een bedrijf waarbij in 1970 door André Spoor, de toenmalige hoofdredacteur, de grondbeginselen zijn opgeschreven. Dat is voor mij purposemarketing avant la lettre." 

Meer weten? Nederlands MediaNetwerk had een leuk gesprek met Madelon Fortuin in de Quadia Studios. Kijken!

www.nrcmedia.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie