AD blijft meest bezochte Nederlandse nieuwssite
14-08-2020 14:56:00 | Door: David de Jong | hits: 655 | Tags:

Het AD is de meest bezochte Nederlandse nieuwssite. Dit blijkt uit het Nederlandse Online Bereiks Onderzoekonline media-onderzoek van de Verenigde Internet Exploitanten (VINEX).

Het onderzoek wordt maandelijks gepubliceerd en geselecteerd op relevantie voor display advertising. Het AD kon rekenen op 7.396.000 unieke bezoekers. Goede tweede is de in april door DPG Media aangekochte nieuwssite NU.nl met 7.220.000 unieke bezoekers. De publieke omroep NOS haalde 6.819.000 unieke bezoekers. De Telegraaf die als papieren krant de grootste oplage heeft, is de vierde Nederlandse site met 5.862.000 unieke bezoekers in juni.

De website van Albert Heijn doet het tussen de nieuwsmedia opvallend goed met 6.656.000 bezoekers.Overigens bevat de lijst van best bezochte sites in de top vooral niet-Nederlandse merken als Google, YouTube, Whatsapp, Facebook en Google Maps.

De lijst is exclusief Microsoft Outlook, Chromecast, Gmail, Google Drive, Calender, Translate, Docs en Earth.

www.vinex.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie