DPG Media wijzigt management
10-07-2020 14:06:00 | Door: David de Jong | hits: 1371 | Tags:

DPG Media Nederland heeft haar management gewijzigd. Dit naar aanleiding van de integratie van de overname van de Nederlandse magazines van Sanoma op 20 april 2020.

Het managementteam van DPG Media Nederland bestaat voortaan uit Erik Roddenhof (CEO), Bert Willemsen (B2C), Lauren van der Heijden (B2B), Stefan Havik (Digital & Data), Philippe Remarque (Selectieve Nieuws Media), Erik van Gruijthuijsen (Brede (Nieuws) Media), Joyce Nieuwenhuijs (Magazines), Lauri Koop (Online Services), Teun van der Vorm (ICT), Melanie van Hemert (HR), Esther Hovis (Finance), Marc van Breda (Legal), Rudy Bertels (Operations) en Adil Bouchmal (Strategy & Integration).

DPG Media is sinds 20 april 2020 bezig geweest met het opstellen van integratieplannen van de overgenomen titels van Sanoma, om de strategie van DPG Media Nederland te realiseren. De focus ligt op het vasthouden van het succes, het verder laten groeien en uitbouwen van online services en het bundelen van krachten. Tevens is een nieuwe managementstructuur voor de Nederlandse organisatie tot stand gekomen.

Erik Roddenhof, CEO DPG Media en CEO DPG Media Nederland: "Dit managementteam is voor mij een dream team. Een team van mensen met een grote passie voor media, met een enorme hoeveelheid kennis en vooral heel veel ambitie en drive. Het is een eer voor mij om hen te mogen aansturen. Dit team geeft veel vertrouwen voor de toekomst, waarin we het nog ontzettend druk krijgen om al onze ambities waar te maken. Er is veel te doen en de digitalisering raast door. Ik heb er zin in en sta te popelen om met dit team aan de slag te gaan."

www.dpgmedia.nl
www.dpgmediagroup.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie