Metro en Bristol creëren social media-krant
17-01-2019 13:45:00 | Door: David de Jong | hits: 845 | Tags:

Kledingmerk Bristol neemt Metro op donderdag 17 januari voor een dag ‘over’ om gezamenlijk verhalen te brengen in de speciale editie: #personalgoal2019. Deze krant, met een Instagram-achtige uitstraling, staat geheel in het teken van goede voornemens en persoonlijke doelen op het gebied van sport en ontspanning. Wanneer lezers Metro die dag uit de bakken op het station pakken scrollen zij door sportieve verhalen die naadloos aansluiten op de Bristol-advertenties.

Yolanda Formanoy, uitgever Metro: “Het samensmelten van social media en de krant in deze speciale editie is uniek. De visuals, vormgeving en hashtags zijn geïnspireerd op de wijze hoe influencers op social media samenwerken met kledingmerken en ook bij deze krant heeft Metro de lezers betrokken. Zo staan zij model op de redactionele foto’s en in advertenties en zijn hun persoonlijke doelen terug te lezen.”

Behalve in de krant zijn de artikelen ook te vinden op metronieuws.nl, het Instagram-account van Metro, Bristol.nl, Bristol Facebook en de twee Instagram-accounts van Bristol: @bristol.woman en @bristol.man

www.tmg.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie