Stefan Havik Director Digital Business Development DPG Media
09-09-2019 11:59:25 | Door: Saskia van Weert | hits: 1145 | Tags:

Stefan Havik begint op 16 september 2019 als Director Digital Business Development binnen DPG Media. Hij zal die rol voor zowel Nederland als België gaan vervullen.

In zijn rol gaat Stefan Havik vorm geven aan de ontwikkeling van de digitale producten en diensten voor de advertentiemarkt. Verder gaat hij sturing geven aan de externe partnerships binnen het data- en advertentiedomein. De ambitie hierbij is het beter verbinden van de activiteiten van onze merken en de landen onderling, het verbreden en verbeteren van het digitale productportfolio en daarmee het significant laten groeien van de digitale advertentiebusiness.

Stefan Havik was eerder werkzaam bij Sanoma, waar hij vanuit verschillende rollen de digitale koers heeft helpen neerzetten in advertising en data. Vervolgens heeft hij in Londen bij Dentsu Aegis de verantwoordelijkheid gehad over AMNET en Merkle One. Het laatste half jaar was hij actief bij WPP/Greenhouse Group.

Erik Roddenhof, CEO Nederland & Belgie bij de Persgroep Nederland: “Ik wil Stefan veel succes wensen in zijn nieuwe rol binnen DPG Media. Door de komst van Stefan kunnen we nog meer focus leggen op onze digitale groei en het creëren van bestendige digitale verdienmodellen. Met de ervaring die Stefan de afgelopen jaren heeft opgebouwd, is hij een verrijking voor DPG Media.”

Stefan Havik: “Het spreekt voor zich dat ik enorme zin heb in deze nieuwe stap. Ik heb in mijn tijd bij Sanoma de Persgroep altijd als een geduchte en gewaardeerde concurrent gezien. De afgelopen jaren heb ik ook echt de uitgeverskant gemist. De kansen en uitdagingen die er in België en Nederland zijn, pak ik graag met beide handen aan.”

www.persgroep.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie