Nieuws.
Ocean wint aanbesteding Amsterdam Zuid WTC
26-11-2020 | 11:23:01
Na een aantal maanden van afwezigheid wordt er begin 2021 weer een groot digitaal scherm op Amsterdam Zuid WTC geplaatst. Tot februari exploiteerde Ocean daar een scherm en het bedrijf gaat dit nu weer doen
BlowUP Media gaat samenwerking aan met winkelvastgoedfonds Wereldhave
13-11-2020 | 17:45:00
BlowUP Media, een grootformaat (digital) OOH-exploitant is een langjarige samenwerking aangegaan met het winkelvastgoedfonds Wereldhave. Daarmee wordt het voor BlowUP Media mogelijk om in de binnenstad van Tilburg naast onder meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven haar schermen te plaatsen
Opvallende outdoorcampagne Karvan Cévitam en Clear Channel
02-11-2020 | 16:00:01
Om hun Signature Blends te positioneren koos Karvan Cévitam onder andere voor een landelijke outdoorcampagne bij Clear Channel. Deze campagne bestaat uit een mix van OOH, DOOH én een opvallende blikvanger in de vorm van een enorme limonadefles
Buitenreclame kent ook een moeizaam derde kwartaal met nog steeds 25 procent lagere omzet
25-10-2020 | 18:21:00
De buitenreclamebestedingen zijn in het derde kwartaal vergeleken met vorig jaar met 25 procent gedaald. Dat is een aanmerkelijk beter resultaat dan de 67 procent krimp in Q2
Exterion Media en TUI tonen via DOOH livebeelden uit Curaçao
23-10-2020 | 14:51:00
Reisorganisatie TUI is gestart met het tonen van zonnige live beelden vanuit Curaçao op digitale abri's. De livebeelden worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media, verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland
JCDecaux en Robijn met geur in abri’s
16-10-2020 | 21:57:00
JCDecaux en Robijn laten de komende twee weken de abri’s bij enkele tramhaltes voorzien van geur. De zogeheten geurhaltes zijn in Amsterdam te vinden op het Leidseplein, Rembrandtplein en Nieuwezijds Voorburgwal
Hillenaar Outdoor exploiteert digitale mast bij Breda
06-10-2020 | 11:05:00
Hillenaar Outdoor zet investeringen in digitale reclamemasten door. In oktober wordt een  object van het bedrijf operationeel nabij Breda
TAG Outdoor van start met deel voormalige Hillenaar-netwerk
21-09-2020 | 09:52:45
TAG Outdoor is op 1 september 2020 van start gegaan als Out of Home-exploitant. Het bedrijf heeft het shopping- en parking-netwerk van Hillenaar Outdoor overgenomen
Twee extra groene daken op de abri’s in Haarlem
10-09-2020 | 17:07:00
Twee bushokjes van JCDecaux aan het Verwulft in Haarlem hebben sinds kort een dak met plantjes erop. Deze groene abri's dragen bij aan de biodiversiteit, luchtkwaliteit, verkoeling en opvang van regenwater
Marvia en Out of Home Masters werken samen
08-09-2020 | 12:47:00
Softwarebedrijf Marvia lanceert een integratie met buitenreclamebedrijf Out of Home Masters. Dankzij de koppeling is het voor de klanten van Marvia mogelijk om op lokaal niveau buitenreclame in te plannen
Ocean Outdoor partner van Westfield Mall of the Netherlands
07-09-2020 | 09:13:01
Ocean Outdoor gaat alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands exploiteren. Dat laat eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield van het winkelcentrum in Leidschendam weten. De opening van het shopping center staat gepland voor maart 2021
Verizon Media teams with Broadsign to extend programmatic omnichannel offering
01-09-2020 | 15:00:00
Verizon Media and Broadsign today announced an extended partnership to directly integrate Verizon Media’s programmatic demand-side-platform (DSP) with the Broadsign Reach programmatic DOOH supply-side-platform (SSP)
Ocean Outdoor Nederland laat Tour de France zien op digitale schermen
27-08-2020 | 13:29:00
Ocean Outdoor Nederland zal van 29 augustus tot en met 20 september 2020 beelden van de Tour de France tonen via zijn digitale schermen. Daarbij worden dagelijks de laatste 30 minuten live vertoond zonder geluid
Exterion Media start met digitale billboards
27-08-2020 | 11:12:52
Exterion exploiteert vanaf oktober dit jaar tien digitale billboards in Maastricht. Dit najaar volgen nog eens veertien digitale billboards in Diemen en Leiderdorp
Outreach: Buitenreclamemarkt levert 67 procent omzet in tijdens tweede kwartaal 2020
20-08-2020 | 12:15:00
De buitenreclamemarkt heeft 44 procent omzet ingeleverd in het eerste half jaar van 2020 vergeleken met 2019. Daarmee kwam de OOH uit op 54,5 miljoen euro. In het tweede kwartaal daalde de omzet met 67 procent
Hillenaar Outdoor kondigt digitale reclamemast aan langs A15
19-08-2020 | 12:53:00
Hillenaar Outdoor heeft haar netwerk uitgebreid met een digitale reclamemast langs de snelweg A15 bij Leerdam
JCDecaux komt in Rotterdam en Den Haag met nieuws uit AD
12-08-2020 | 15:56:25
JCDecaux en DPG Media hebben hun contentsamenwerking uitgebreid. Naast lokaal nieuws van Het Parool in Amsterdam is via de digitale displays van JCDecaux in Den Haag en Rotterdam voortaan nieuws van het AD te zien
World Out of Home Organization launches #OurSecondChance global digital campaign
30-07-2020 | 17:23:42
The World Out of Home Organization, WOO, has launched a worldwide Digital Out of Home campaign - #OurSecondChance by recently appointed UK creative agency New Commercial Arts.
Clear Channel Nederland breidt uit met Den Bosch en Diemen
29-07-2020 | 14:47:00
Clear Channel Nederland voegt per 1 augustus 2020 zeventien schermen toe aan haar digitale netwerk. Het gaat om dertien schermen in Den Bosch en vier in Diemen
Exterion Media krijgt Nijmegen terug en behoudt Nieuwegein
28-07-2020 | 09:41:00
Exterion Media voegt per 23 augustus 2020 de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken weer toe aan haar portfolio. Daarnaast zal de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken behouden blijven, waarbij op termijn enkele digitale schermen geplaatst worden
BlowUP media vergroot digitaal OOH-netwerk
15-07-2020 | 18:04:00
Grootformaat (Digital) Out-of-Home-exploitant blowUP media heeft een exclusief contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre. Het gaat om winkelcentra in Utrecht en Rotterdam
2C neemt 1200 buitenreclamevakken over van Hillenaar Outdoor
09-07-2020 | 15:07:00
2C heeft 1200 buitenreclamevakken overgenomen van Hillenaar Outdoor. De reclamevakken zijn verdeeld over ruim 40 gemeentes verspreid door Nederland. Clear Channel Nederland neemt de exploitatie van deze vakken voor haar rekening
Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
07-07-2020 | 10:12:00
Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht
JCDecaux kan voorbijgangers digitale schermen meten
01-07-2020 | 22:49:22
JCDecaux kan dankzij een samenwerking met Resono meten oeveel mensen er langs digitale schermen komen door middel van de meting van smartphones
Clear Channel Nederland wordt buitenreclame-exploitant Capelle aan den IJssel
17-06-2020 | 14:42:10
Het contract voor de exploitatie van de bushokjes en vrijstaande reclamevitrines in de gemeente Capelle aan den IJssel is gegund aan Clear Channel Nederland. De overeenkomst is op 15 juni 2020 van start gegaan
[Stages] Exterion Media zoek een Design Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:18:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Design Stagiair(e)
Verizon Media gaat in zee met VIOOH
03-06-2020 | 11:06:00
Verizon Media is een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt daarmee digitale out-of-home locaties, waaronder de digitale middelen van JCDecaux
[Stages] Exterion Media zoek een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:04:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
Ocean steunt mkb voor meer dan 10 miljoen euro
26-05-2020 | 16:00:33
Ruim 250 adverteerders hebben de afgelopen twee maanden gebruikgemaakt van het Ocean MKB Steunfonds. In de laatste week van de actie is de 10 miljoen euro bruto overschreden die Ocean hiervoor ter beschikking had gesteld
Ocean en Westfield Mall of the Netherlands introduceren Stay Safe-tool
19-05-2020 | 15:55:48
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe augmented reality tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands, neemt als eerste deze tool in gebruik