Nieuws.
Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
07-07-2020 | 10:12:00
Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht
JCDecaux kan voorbijgangers digitale schermen meten
01-07-2020 | 22:49:22
JCDecaux kan dankzij een samenwerking met Resono meten oeveel mensen er langs digitale schermen komen door middel van de meting van smartphones
Clear Channel Nederland wordt buitenreclame-exploitant Capelle aan den IJssel
17-06-2020 | 14:42:10
Het contract voor de exploitatie van de bushokjes en vrijstaande reclamevitrines in de gemeente Capelle aan den IJssel is gegund aan Clear Channel Nederland. De overeenkomst is op 15 juni 2020 van start gegaan
[Stages] Exterion Media zoek een Design Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:18:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Design Stagiair(e)
Verizon Media gaat in zee met VIOOH
03-06-2020 | 11:06:00
Verizon Media is een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt daarmee digitale out-of-home locaties, waaronder de digitale middelen van JCDecaux
[Stages] Exterion Media zoek een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:04:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
Ocean steunt mkb voor meer dan 10 miljoen euro
26-05-2020 | 16:00:33
Ruim 250 adverteerders hebben de afgelopen twee maanden gebruikgemaakt van het Ocean MKB Steunfonds. In de laatste week van de actie is de 10 miljoen euro bruto overschreden die Ocean hiervoor ter beschikking had gesteld
Ocean en Westfield Mall of the Netherlands introduceren Stay Safe-tool
19-05-2020 | 15:55:48
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe augmented reality tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands, neemt als eerste deze tool in gebruik
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
Campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen van start
21-04-2020 | 10:57:00
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds het begin van de coronacrisis
Platform161 biedt voortaan digitale buitenreclame JCDecaux
17-04-2020 | 13:25:00
Platform161 en JCDecaux gaan samenwerken, zodat klanten via één platform zowel tv, display, mobiel als digitale buitenreclame onderdeel kunnen maken van hun mediamix in digitale strategieën
JCDecaux organiseert veiling met opbrengst voor het Rode Kruis
07-04-2020 | 10:56:33
JCDecaux houdt donderdag 9 april 2020 een eenmalige veiling waarvan de opbrengsten gaan naar het Rode Kruis
Hillenaar: coronacrisis zorgt voor vraag naar digitale truck
31-03-2020 | 11:35:00
Innovatief. Zo kan de nieuwe aanwinst van Hillenaar Outdoor het beste worden omschreven
40 adverteerders maken gebruik van Ocean MKB Steunfonds
30-03-2020 | 12:17:00
In de eerste week hebben bijna 40 brancheverenigingen en bedrijven zich bij Ocean gemeld en dagelijks volgen er meer. Door heel Nederland zijn de eerste campagnes al te zien op de digitale groot formaat schermen
Hillenaar komt met corona-campagne Stay home, stay strong, stay positive
27-03-2020 | 11:32:00
Hillenaar Outdoor start onder de naam Stay home, stay strong, stay positive een campagne die mensen moed geeft
Ocean zet MKB Steunfonds op: gratis buitenreclame
23-03-2020 | 06:00:00
Per direct zet Ocean Outdoor een steunfonds op voor de zwaarst getroffen branches en mkb-bedrijven. Het fonds krijgt een mediawaarde van ruim 10 miljoen euro bruto
Hillenaar Outdoor met 16 digitale abri's in Den Bosch
20-02-2020 | 16:10:47
Hillenaar Outdoor heeft in Den Bosch 5 digitale abri's geplaatst waarmee het bedrijf in totaal 16 in Den Bosch heeft geplaatst in de afgelopen periode. Inmiddels biedt Hillenaar Outdoor meer dan 125 digitale abri's en rijkswegemasten aan
Ocean wint pitch exploitatie Amsterdams GVB tram- en busnetwerk
13-02-2020 | 16:56:05
Per 1 april 2020 neemt Ocean de schermen van het complete bussen- en tramnetwerk in de voertuigen van het Amsterdamse GVB in exploitatie. Ocean won een pitch van het GVB
Incentro langs A4 te zien met Ooit-campagne
11-02-2020 | 09:23:28
IT-dienstverlener Incentro heeft tot 23 februari alle reclamemasten langs de A4 geclaimd voor de Ooit-campagne
Groei Out of Home in 2019 ruim 8 procent
05-02-2020 | 15:06:00
De buitenreclame-omzet is in 2019 gegroeid met 8 procent. In 2019 is de totale omzet van de twaalf toonaangevende bedrijven in de buitenreclame gegroeid naar 211 miljoen euro. In 2018 bedroeg deze omzet nog 195 miljoen euro
Clear Channel Nederland wint aanbesteding Gouda
30-01-2020 | 09:55:00
Clear Channel Nederland heeft de aanbesteding voor buitenreclame in gemeente Gouda gewonnen. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van vijftien jaar
Guy Grimmelt Marketing & Sales Director Exterion Media
27-01-2020 | 14:00:00
Sales Director Marcel den Hoed heeft aangegeven dat zijn passie en ambitie volledig bij sales liggen, hij zal nieuwe uitdaging zoeken buiten Exterion Media
Ronald Stout en Wouter Wunnink versterken Hillenaar Outdoor
27-01-2020 | 12:00:00
Ronald Stout versterkt per direct het team van Hillenaar Outdoor als salesmanager. Ook Wouter Wunnink maakt de overstap naar Hillenaar als Digital Out of Home-specialist
JCDecaux introduceert groene abri in Apeldoorn
27-01-2020 | 11:35:05
Twee abri’s op het Stationsplein in Apeldoorn dienen met een sedumdak nu, naast een schuilplaats tegen wind en regen, ook als een milieubevordering voor de stad
Clear Channel Nederland wint concessie Leiden
21-01-2020 | 11:42:00
Clear Channel Nederland heeft in samenwerking met RBL de concessie voor buitenreclame gewonnen in Leiden. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 15 jaar
Centercom en MKB Amsterdam promoten buitenreclame
21-01-2020 | 10:00:00
Centercom en MKB Amsterdam beginnen 2020 met een samenwerking om lokale ondernemers in en rond Amsterdam beter op de kaart te zetten. Ze willen laten zien dat buitenreclame juist voor de lokale ondernemer effectief kan zijn
[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard
17-01-2020 | 14:14:00
Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"
[Nederlands MediaNetwerk TV] Guy Grimmelt (Exterion Media) over buitenreclame en... radio
08-01-2020 | 11:38:00
Guy Grimmelt is Marketing & Business Development Director van Exterion Media. Het portfolio van de buitenreclame-exploitant bestaat uit traditionele uitingen, maar inmiddels ook - mede door een aantal overnames - voor 30 tot 40 procent uit digitale out of home. Drie jaar geleden was dit nog 0 procent
Exterion Media en KWF maken contactloos betalen op DOOH mogelijk
23-12-2019 | 12:20:14
Voorbijgangers kunnen op een digitaal touch screen aanvinken welk bedrag ze willen doneren en dit vervolgens betalen door hun bankpasje tegen de terminal te houden
Bezoekers van Stadshart Amstelveen beleven kerstervaring middels AR
18-12-2019 | 13:40:00
Door middel van een AR-experience op de digitale schermen in een winkelcentrum van Amstelveen kon het winkelend publiek persoonlijke kerstkaarten maken. Studio05 ontwikkelde deze experience voor de digitale schermen van Exterion Media