Bert van Grieken Directeur Strategie OOHA Media
22-04-2021 16:23:00 | Door: Pie Kamau | hits: 2322 | Tags:

Per 1 mei wordt Bert van Grieken aangesteld als directeur strategie bij OOHA Media. Van Grieken zal samen met Erik-Jan van den Berg (algemeen directeur) de directie vormen van OOHA Media.

Bert van Grieken; een man met ervaring

Bert van Grieken is de afgelopen vijftien jaar eigenaar van M2 Media geweest. Hiervoor was hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de inkoopunits van onder andere Kobalt, Wavemaker/Group M en Denstu/Aegis. Bert van Grieken heeft zes jaar in het bestuur van JIC Buitenreclame gezeten waardoor de outdoor markt voor hem geen onbekende is. Per 1 mei zal hij tevens plaatsnemen in de Raad van Advies van OOHA Media.

Bert van Grieken: “OOHA Media is een ondernemend bedrijf met een mooie propositie in de out of home-branche. Na mijn periode als eigenaar van M2 Media en de verkoop aan Candid Group was ik weer toe aan een nieuwe uitdaging. Belangrijk was dat dit in een ondernemend bedrijf zou zijn met grote potentie en de focus op kwaliteit. De afgelopen jaren heb ik de eigenaren van OOHA leren kennen als succesvolle ondernemers. OOHA Media is een serieuze speler binnen het mediumtype digital out of home/snelwegmasten. 90 procent van het netwerk is al digitaal en juist in de verandering van het analoge naar het digitale landschap liggen er enorm veel kansen voor de markt van digitale snelwegmasten.”

Groeiambitie waarmaken met aanwinst voor het team

Erik-Jan van den Berg (algemeen directeur OOHA Media) is positief over de komst van Bert van Grieken: “Naast een schat aan kennis en ervaring binnen de mediabranche voegt OOHA Media ook een prettige en positieve persoonlijkheid toe aan het team. We hebben ontzettend veel zin om samen aan de slag te gaan voor onze huidige en toekomstige klanten.”

www.oohamedia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie