Bezoekers van Stadshart Amstelveen beleven kerstervaring middels AR
18-12-2019 13:40:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2104 | Tags:

Door middel van een AR-experience op de digitale schermen in een winkelcentrum van Amstelveen kon het winkelend publiek persoonlijke kerstkaarten maken en vervolgens versturen. Studio05 ontwikkelde deze experience voor op de digitale schermen van Exterion Media, die in het winkelcentrum staan.

AR, oftewel Augmented Reality, is een live, direct beeld van de werkelijke omgeving waaraan meerdere elementen worden toegevoegd middels sensordata. Door middel van deze techniek kunnen bezoekers op de foto met de vrolijke digitale sneeuwman, die de bewegingen van bezoekers imiteert. De foto kan men vervolgens via een QR-code opslaan en versturen als digitale kerstkaart.

www.exterionmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie