BlowUP Media gaat samenwerking aan met winkelvastgoedfonds Wereldhave
13-11-2020 17:45:00 | Door: David de Jong | hits: 373 | Tags:

BlowUP Media, een grootformaat (digital) OOH-exploitant is een langjarige samenwerking aangegaan met het winkelvastgoedfonds Wereldhave. Daarmee wordt het voor BlowUP Media mogelijk om in de binnenstad van Tilburg naast onder meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven haar schermen te plaatsen.

Op schermen van BlowUP Media in de Tilburgse Emmapassage, Frederikstraat en Heuvelstraat wordt een mix van commercials, kunst, lokaal relevante en up-to-date content uitgezonden. De schermen worden in december 2020 en begin 2021 gefaseerd geïnstalleerd. Het winkelgebied trekt jaarlijks 10,4 miljoen bezoekers.
 
Als eyecatcher wordt in de Emmapassage een 90° led-scherm geplaatst van ruim 60 vierkant meter. Door haar bijzondere vorm lopen consumenten letterlijk onder het scherm door. Dit digitale scherm zorgt voor langdurige engagement en versterkt iedere OOH-merkcampagne. In de overdekte Frederikstraat wordenvier hoogwaardige schermen (32 vierkante meter in totaal) tegenover elkaar geplaatst, welke los van elkaar, gecombineerd als één en gelijktijdig werkend kunnen worden ingezet. Op de kruising van de Heuvelstraat en de Pieter Vreedestraat komt een hoekscherm van 13,5 vierkante meter.

De Emmapassage heeft een ingrijpende verbouwing ondergaan. Het winkelcentrum is door Wereldhave getransformeerd tot binnenstedelijk winkelgebied. Via de Frederikstraat sluit de Emmapassage aan op de Heuvelstraat en versterkt hiermee het winkelcircuit in de binnenstad. De Super Motions van blowUP media zijn speciaal voor dit retailgebied ontworpen.

Ernst Vos, Chief Commercial Officer bij BlowUP Media Group: “Wereldhave en de gemeente Tilburg laten met de langverwachte vernieuwing van de Tilburgse binnenstad een hoog ambitieniveau zien. Dit past bij The Collective, ons netwerk van Premium Plus schermen, waarbij we altijd streven naar een positieve impact op de omgeving en betrokkenheid bij inwoners en bezoekers. Door de toepassing van hoogwaardige technologie, digitale kunst en interactie hopen we de lokale economie en samenwerkingen te stimuleren. Met de uitbreiding van The Collective in de zevende stad van Nederland krijgen adverteerders - naast onze digitale landmark in Eindhoven - toegang tot een belangrijke economische motor in Noord-Brabant en tot een jonge, moeilijk te bereiken doelgroep in deze snelgroeiende studentenstad."

Doris Slegtenhorst, Business Unit Manager bij Wereldhave: "De afgelopen jaren is er hard gewerkt aan de transformatie van de Tilburgse binnenstad. Met vernieuwingen aan het Pieter Vreedeplein, het realiseren van de nieuwe Frederikstraat en de herontwikkeling van de Emmapassage krijgt de stad een compleet nieuw en modern winkelhart. In samenwerking met BlowUP media voegen we hier nog spectaculaire communicatie aan toe met moderne digitale schermen, die sterk bijdragen aan de beleving van de consument.”

www.blowup-media.nl
www.wereldhave.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie