Clear Channel breidt digitaal netwerk uit met 1290 digitale schermen
09-09-2021 16:21:00 | Door: David de Jong | hits: 421 | Tags:

Clear Channel gaat een strategische samenwerking aan met Basic-Fit. De digitale schermen binnen Basic-Fit sportclubs worden per 1 oktober 2021 toegevoegd aan het digitale portfolio van Clear Channel. Het gaat om 1290 schermen verdeeld over 215 clubs. Het digitale portfolio van Clear Channel bestaat met deze toevoeging uit meer dan 1600 digitale schermen.

Sinds 1 januari 2019 biedt Basic-Fit merken de kans om via digitale schermen in de clubs te communiceren met jonge en sportieve consumenten. Ongeveer 60 procent van de bezoekers is tussen de 17 en 35 jaar oud. De schermen zijn daarom een perfect communicatiemiddel om deze doelgroep te bereiken. Aangezien de schermen hangen op high traffic locaties binnen de clubs, kunnen deze niet gemist worden.

Odine van den Broeke, Advertising & Partnership Manager Basic-Fit: “De samenwerking met Clear Channel past binnen onze internationale groeiambities en zal ervoor zorgen dat ons netwerk nog toegankelijker wordt voor adverteerders.”

Wierish Debipersad, commercieel directeur Clear Channel Nederland: “Door de toevoeging van de Basic-Fit schermen aan ons digitale portfolio, hebben we in één klap een landelijk dekkend digitaal netwerk. Dit maakt ons niet alleen op analoog, maar ook op digitaal vlak de grootste speler op substantieel formaat. Op alle Basic-Fit schermen is full-motion content toegestaan. Een groot voordeel en iets dat past bij twee veel geziene doelgroepen in de Basic-Fit clubs: generation Z en millennials. De Gen Z-doelgroep bereiken we ook met ons Education Media Live netwerk en sluit hiermee naadloos aan op deze propositie.”

www.basic-fit.nl
www.clearchannel.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie