Hillenaar Outdoor breidt uit met analoog doek langs A20
14-08-2018 15:09:59 | Door: Katja Brokke | hits: 1869 | Tags:

Hillenaar Outdoor is per direct eigenaar van een nieuwe locatie, gelegen aan de A20 in Rotterdam. De uitbreiding bevat een doek van 12 meter breed bij 4 meter hoog. Per week passeren ruim twee miljoen mensen deze locatie.

Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Dit doek bevindt zich op een zeer strategische locatie vlak naast het drukbezochte knooppunt Kleinpolderplein. Een toplocatie om mee op te vallen als adverteerder. Voorlopig blijft het doek analoog, maar digitalisering in de toekomst is zeker niet uitgesloten. Thermen Holiday is de eerste adverteerder die een plek heeft bemachtigd. De A20 is een strategische, drukbezochte locatie. Passanten worden direct geconfronteerd met het megadoek en kunnen er letterlijk niet omheen. Met de grote afmetingen en strategische locatie van het megadoek kunnen wij een groot bereik garanderen voor adverteerders.’’

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie