Hillenaar Outdoor met 16 digitale abri's in Den Bosch
20-02-2020 16:10:47 | Door: David de Jong | hits: 1483 | Tags:

Hillenaar Outdoor heeft in Den Bosch 5 digitale abri's geplaatst waarmee het bedrijf in totaal 16 in Den Bosch heeft geplaatst in de afgelopen periode. Inmiddels biedt Hillenaar Outdoor meer dan 125 digitale abri's en rijkswegemasten aan.  

Deze digitale uitbreiding in Den Bosch past in de strategie van Hillenaar Outdoor. Jeroen Hillenaar, eigenaar van Hillenaar Outdoor: "Onze focus ligt bij digitale media. Dat is de toekomst van out-of-home communicatie. Deze uitbreiding in Den Bosch sluit daar naadloos op aan.” De kwaliteit van de schermen is hoog en garandeert veel impact. Vanzelfsprekend zijn geanimeerde en HTML5 campagnes mogelijk en kunnen campagnes ook Programmatic worden ingekocht waardoor de adverteerder optimaal kan inspelen op relevantie en actualiteit. Het medialandschap is versnipperd en het opbouwen van relevant bereik is daardoor moeilijker geworden. Buitenreclame heeft daar veel minder last van. Iedereen die gebruik maakt van de openbare ruimte, komt ermee in aanraking. Zeker in een stad als Den Bosch waar onze Digital City Abri’s op strategische plaatsen gesitueerd zijn.

Ale passanten en doelgroepen zien Out of Home media als ze op weg zijn naar bijvoorbeeld de winkel, werk of school De toekomst van Out of Home communicatie ziet er daarom zeer goed uit. Voorwaarde is wel dat aanbieders innoveren. lexibiliteit en relevantie is essentieel en adverteerders willen alleen campagnes die aantoonbaar effect sorteren. Aan die voorwaarden kan met opvallende digitale Out of Home campagnes optimaal worden voldaan."

Hillenaar Outdoor benadrukt dat de digitale investeringen van zijn bedrijf veel verder gaan dan alleen Brabant. Jeroen Hillenaar: "We exploiteren inmiddels ook eyecatchers waar het gaat om Reclamemasten langs snelwegen. Denk bijvoorbeeld aan de A5 bij Amsterdam, de A4 bij Schiphol en de A16 bij Dordrecht. Stuk voor stuk masten die digitaal zijn en met enorm veel passanten. Het gaat om een miljoenenbereik. We bieden campagnes voor elk budget en zowel nationaal als lokaal. Denk bijvoorbeeld ook eens aan ons digitale Billboard in het hart van Leiden, de nieuwe Digital City Abri’s (XXL) in Diemen en Maastricht. Alles kan geboekt worden als onderdeel van een landelijke campagne maar zeker ook selectief. Maatwerk is en blijft altijd ons uitgangspunt. We slagen er keer op keer in om nieuwe concessies te winnen en daar vervolgens op een innovatieve manier invulling aan te geven. Daar ben ik trots op. Alle kennis hebben we in eigen huis en dat merken we. Hillenaar Outdoor behoort inmiddels tot de vijf grootste out-of-home bedrijven van Nederland. Inmiddels weten ook adverteerders dat. We draaien mee met vrijwel alle grote mediacampagnes en zijn aantoonbaar van meerwaarde waar het gaat om bereik en impact."

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie