Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
07-07-2020 10:12:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 817 | Tags:

Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht.

Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Hillenaar: “Het medialandschap is veranderd. Sinds corona is de vraag naar digitale masten explosief gegroeid. Daar spelen we op in.” Zijn bedrijf is op dit moment met meerdere partijen in gesprek over de verkoop van het abri-netwerk. Deze gesprekken zijn in een ver gevorderd stadium.

Jeroen Hillenaar: “We zijn op dit moment – met twaalf absolute A-locaties – al een belangrijke speler op het gebied van digitale reclamemasten langs snelwegen. Die positie verstevigen we nu in hoog tempo met de komst van vier nieuwe masten. In respectievelijk Breda (langs de A58 en A16), Den Haag (A12) en Maastricht (A2). Op iets langere termijn komen daar nog twee masten bij.”

“Natuurlijk kregen ook wij in eerste instantie te maken met een forse reductie van het aantal campagnes. Maar deze situatie is vooral van toepassing op het begin van de crisis. Al snel verschenen er weer lichtpuntjes aan de horizon. Webshops in uiteenlopende genres bijvoorbeeld. Masten langs snelwegen lenen zich daarvoor bij uitstek. De situatie heeft wederom de kracht van buitenreclame onderstreept. Daarover is vriend en vijand het eens. Middels out-of-home communicatie bereik je heel snel een miljoenenpubliek. Het is een massamedium dat razendsnel een groot bereik genereert.”

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie