Hillenaar Outdoor voegt Zuurstok toe aan portfolio
24-12-2020 13:47:00 | Door: Pie Kamau | hits: 1705 | Tags:

Hillenaar Outdoor voegt een digitale reclamemast langs de A12 bij Den Haag toe aan het netwerk. Het object staat vanwege het opvallende design bekend als de Zuurstok en heeft met ruim 491.000 passanten per week een groot bereik.

Jeroen Hillenaar, directeur: "Iedereen in de mediawereld kent deze mast. De locatie is erg gewild bij adverteerders. Ik ben er dan ook ontzettend blij mee. We hebben er een digitale reclamemast van gemaakt die per direct beschikbaar is voor adverteerders van Hillenaar Outdoor. Met recht een waardevolle aanvulling. Het object trekt de aandacht en de locatie – in Den Haag en midden in de randstad – is zeer relevant. Deze toevoeging markeert opnieuw een belangrijk moment in onze groei strategie.”

Massamedium

Jeroen Hillenaar: "De keuze voor digitale reclamemasten als voornaamste focus, blijkt de juiste. Out-of-home communicatie is het enige massamedium in Nederland. De rest van het medialandschap is erg versnipperd. Veel bedrijven hebben de behoefte hebben om in korte tijd een grote en vaak brede doelgroep te bereiken. Tegen acceptabele kosten. Digitale reclamemasten lenen zich daar bij uitstek voor. Er wordt massaal voor dit mediumtype gekozen. De tijdslots van onze masten lopen heel snel vol in de richting van de kerstvakantie.”

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie