JCDecaux organiseert veiling met opbrengst voor het Rode Kruis
07-04-2020 10:56:33 | Door: Saskia van Weert | hits: 1065 | Tags:

JCDecaux houdt donderdag 9 april 2020 een eenmalige veiling waarvan de opbrengsten gaan naar het Rode Kruis.

Het bedrijf exploiteert analoge en digitale reclame-objecten op de best zichtbare plekken in en rondom de stadscentra van de grote steden in Nederland. Met het bereik op deze A-locaties in het achterhoofd en daarbij de gedachte dat men nog bewuster geniet van de openbare ruimte, introduceert JCDecaux de Buitenreclame-veiling van het jaar. Veilingmeester Bart de Vries neemt de leiding en de veiling wordt onder toezicht gehouden van notaris Martijn Le Coultre.

Twee grote nationale netwerken worden op de veiling gebracht, beide met een campagneduur van een week, voor week 17 (21 t/m 28 april) en 18 (28 april t/m 5 mei). Het gaat om een analoog nationaal abrinetwerk van 2000 vakken met een cataloguswaarde van 150.000 euro en een groot digitaal Mupi-netwerk Metropole in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag met een cataloguswaarde van 75.000 euro.

Het startbedrag van deze veiling voor beide kavels bedraagt 10.000 euro en wordt per opbod geveild. Geïnteresseerden ontvangen een link naar de Zoom-meeting met het bijbehorende wachtwoord om deel te nemen aan deze veiling. Microfoons en webcams van iedere deelnemer zijn uitgeschakeld, alleen veilingmeester Bart de Vries en notaris Martijn Le Coultre kunnen zich zichtbaar maken of beginnen met spreken.

Het bieden in de meeting gaat anoniem. Alleen de host en de notaris kunnen de bedragen die geboden worden zien in de chat. Deelnemers zien dus niet van elkaar welke bedragen geboden worden. De Vries zal telkens het hoogst geboden bedrag benoemen, alleen bedragen met een verhoging van minimaal 1000 euro worden geaccepteerd als nieuw bod.

Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich aanmelden via het mailadres Marketing_nl@jcdecaux.com.

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie