Ocean Outdoor partner van Westfield Mall of the Netherlands
07-09-2020 09:13:01 | Door: Saskia van Weert | hits: 420 | Tags:

Ocean Outdoor gaat alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands exploiteren. Dat laat eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield van het winkelcentrum in Leidschendam weten. De opening van het shopping center staat gepland voor maart 2021.

Bart van Twillert, CEO van Westfield Mall of the Netherlands: “Met Westfield Mall of the Netherlands realiseren we een uniek project in Nederland en daar hoort ook een unieke Digital Out-of-Home partner bij. Wij willen een dag in de Mall tot een echte beleving maken en daar dragen de digitale schermen van Ocean straks zeker aan bij. In het buitenland zien we dat deze vorm van marketing al veel in wordt gezet en wij halen het nu ook naar Nederland. We zijn ervan overtuigd dat dit een succes gaat worden, zeker met een ervaren partner als Ocean.”

Naast het grote scherm op het centrale plein, zijn er in de Mall straks 21 digitale totems met in totaal 42 schermen te zien, waarvan er 17 totems binnen in de Mall komen te staan en 4 buiten. Daarnaast zal er buiten een groot, digitaal scherm van 17 vierkante meter te zien zijn.

Xavier Tilman, Managing Director van Ocean Outdoor Nederland: “Westfield Mall of the Netherlands heeft ons echt uitgedaagd om buiten de gebaande paden te denken. Door de schaal en ambitie van de Mall hebben we dit project benaderd alsof het een eigen stad is met verschillende winkelstraten, in plaats van een winkelcentrum. De digitale schermen zijn door de hele Mall te zien en passen zich qua content aan de omgeving aan.”

De komende tijd zullen Ocean en Westfield op zoek gaan naar launching partners die tijdens de opening zichtbaar zullen zijn op de schermen.

www.oceanoutdoor.nl
www.mallofthenetherlands.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie