Ocean en Westfield Mall of the Netherlands introduceren Stay Safe-tool
19-05-2020 15:55:48 | Door: Saskia van Weert | hits: 885 | Tags:

Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe augmented reality tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands, neemt als eerste deze tool in gebruik.

Deze applicatie detecteert voorbijgangers in het winkelcentrum en wijst ze er via het digitale scherm op wanneer zij te weinig afstand van elkaar houden. Dat doet de tool door om de mensen heen een grijze cirkel te tekenen die rood kleurt als er geen 1,5 meter tussen de mensen zit.

Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Mall of the Netherlands: “In deze uitdagende tijden is het onze prioriteit om de gezondheid van onze bezoekers, retailers en medewerkers te beschermen. We werken met al onze ondernemers en partners samen om een zo veilig mogelijke omgeving te realiseren en vragen ook bezoekers rekening met elkaar te houden. Het is geweldig dat wij samen met Ocean Outdoor deze innovatieve tool in Mall of the Netherlands kunnen lanceren om onze bezoekers daarbij te helpen."

De Stay Safe-tool is inzetbaar voor elk ander interactief digitaal scherm van Ocean Outdoor in Nederland. De applicatie is op het eigen platform van Ocean Outdoor ontwikkeld, waardoor makkelijk inzetbaar is en gecustomised kan worden aan iedere omgeving.

www.oceanoutdoor.nl
www.mallofthenetherlands.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie