Opvallende outdoorcampagne Karvan Cévitam en Clear Channel
02-11-2020 16:00:01 | Door: Saskia van Weert | hits: 566 | Tags:

Om hun Signature Blends te positioneren koos Karvan Cévitam onder andere voor een landelijke outdoorcampagne bij Clear Channel. Deze campagne bestaat uit een mix van OOH, DOOH én een opvallende blikvanger in de vorm van een enorme limonadefles.

De 3D-limonadefles van 1,70 meter is op een reclamepaneel gemonteerd in het centrum van Utrecht.  De limonadesmaak met munt en limoen stroomt uit de fles, over het paneel, de straat op. Het 3D-effect van de fles zorgt ervoor dat de campagne extra opvalt in het straatbeeld.  Naast de fles bestaat de campagne uit 1500 analoge OOH-vakken om landelijk bereik te genereren en uit DOOH in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch om activatie te stimuleren.

Ruud van Heijst, Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz: “De inzet van OOH draagt sterk bij aan het doel om merkbekendheid te realiseren en via de felgekleurde proposities proberen we een beetje kleur toe te voegen aan het huidige straatbeeld. De unieke special doet daar nog een schepje bovenop. Hopelijk loopt het water daardoor niet enkel tot op de grond, maar ook door de mond van voorbijgangers, waardoor ze niet kunnen wachten om onze Signature Blends te gaan proberen”

www.clearchannel.nl
www.karvancevitam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie